فرمانده سپاه خراسان جنوبی:

شبکه مویرگی بسیج کمک بزرگی برای حل معضلات اجتماعی است

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: بسیج مانند مویرگ‌های بدن انسان در جامعه و این شبکه کمک بزرگی به دستگاه‌های متولی برای حل معضلات و مشکلات اجتماعی می‌کند.
شبکه مویرگی بسیج کمک بزرگی برای حل معضلات اجتماعی است
1403/07/26 - 08:01
تاریخ و ساعت خبر:
199283
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - سردار محمدرضا مهدوی در کارگروه تربیتی مادر و کودک، اظهار داشت: حل مشکلات اجتماعی به صورت تخصصی وظیفه بسیج نیست اما هماهنگی دستگاه‌ها برای بار بر زمین مانده که تبدیل به معضل و آسیب اجتماعی شده، وظیفه بسیج است.
فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی تصریح کرد: مرحله بعدی آسیب اجتماعی، تهدید اجتماعی است و در فاز تهدید چه بخواهیم چه نخواهیم امنیت اجتماعی به خطر می‌افتد و آنگاه دستگاه امنیتی باید ورود کند.
سردار مهدوی در رایطه با صحبت برخی افراد که می‌گویند چرا نیروهای ایرانی در لبنان حضور دارند؟، گفت: ضربه به ایران در طرح و توطئه دشمن است ما قبل از اینکه ناامنی در کشور به وجود بیاید نقطه مقابله با دشمن را کیلومترها از خود دور کرده‌ایم و در مرز لبنان با دشمن می‌جنگیم، در ابعاد اجتماعی نیز همین موضوع صدق می‌کند، بسیج باید تلاش کند تا آسیب‌های اجتماعی در گذر زمان به مرحله تهدید ارتقا پیدا نکند.
وی ادامه داد: بحران اجتماعی کشور را درگیر می‌کند بنابراین در هر مرحله بتوانیم از ایجاد بحران پیشگیری کنیم به نفع همه است.
فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی بیان داشت: ایجاد یک جامعه بی‌خاصیت و منفعل از طرح‌ها و هدف‌های دشمن است بنابراین باید ورود کنیم چراکه برخی از افراد ناخواسته و ندانسته در پازل دشمن حرکت می‌کنند و متوجه نیستند.
سردار مهدوی با بیان اینکه دستگاه‌ها شاید توطئه دشمن را نبینند اما سپاه و بسیج آن را درک می‌کند، تصریح کرد: دشمن معتقد است جوان آینده ایران نباید جوان دهه ۶۰ باشد آنها می‌گویند ۴۵ سال است که ایران منافع ما را در آسیای مرکزی به مخاطره انداخته، آنها معتقدند باید با تمام توان رژیم صهیونیستی را حفظ کنند چرا که در غیر این صورت مردم دنیا به سمت ایران کشیده می‌شوند.
وی افزود: ایران تنها کشوری است که طی این سال‌ها که آزادی فلسطین را در روز قدس فریاد زده و مقاومت و ایستادگی ما پای این اعتقاد باعث بیداری اسلامی در دنیا شده است.
فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: "مرگ بر اسرائیل" شاید روزی فقط در ایران شنیده می‌شد اما امروز این شعار را در قلب آمریکا نیز می‌شنویم و دشمن از این موضوع ترس دارد.
مهدوی گفت: عدم آگاهی و بی‌توجهی به مسائل اجتماعی سبب شده تا در برخی حوزه‌ها کم کاری شود اما باید نگاه حل مسئله داشته باشد و صرفاً به تقسیم وظایف در کارگروه‌ها تکیه نکنیم.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
فرمانده سپاه خراسان جنوبی، بسیج مستضعفین، معضلات اجتماعی ، کارگروه کودک و نوجوان ،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
خراسان جنوبی
V
آرشیو