اعتبار 220 میلیارد تومانی برای دریافت تجهیزات مهندسی در گلستان

فرمانده سپاه نینوا گلستان از اعتبار نقدی و تجهیزاتی 220 میلیارد تومانی در گلستان خبر داد.
اعتبار 220 میلیارد تومانی برای دریافت تجهیزات مهندسی در گلستان
1401/08/18 - 13:40
تاریخ و ساعت خبر:
142908
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از گلستان: سردار علی ملک شاهکویی صبح امروز با گرامیداشت هفته بسیج اظهار کرد: برای استان گلستان اعتبار نقدی و تجهیزاتی 220 میلیارد تومانی درنظر گرفته شد.
فرمانده سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه دشمن از طریق فضای مجازی جوانان ما را فریب داد و به کف خیابان کشاند، تصریح کرد: دشمنان از طریق فضای مجازی آرایش جنگی به خود گرفتند تا جوانان و نوجوانان ما را فریب دهند که همانند گذشته شکست خوردند و نقشه شومشان نقش بر آب شد.


ملک شاهکویی خاطرنشان کرد: دشمن با دروغ و فریب و با دستانی خالی سعی بر فروپاشی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران داشت که تمام توطئه هایش مانند گذشته نقش برآب شد.
وی اظهار کرد: دشمن در تلاش است که جمهوری اسلامی ایران را یک کشور فشل، ناموفق، فروپاشیده و ناامید نشان دهد و حقیقت را کتمان می کند درحالی که ایران قوی است و با قدرت در حال پیشرفت است.
فرمانده سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه گلستان رنگین کمان اقوام است، تصریح کرد: در گلستان اقوام مختلف اعم از کرد، لر، بلوچ، سیستانی، ترکمن، قزاق و فارس با وحدت و یکپارچگی در کنار هم زندگی می‌کنند.
وی با اشاره به اینکه دشمن تلاش کرد تا پروژه سوریه سازی را در ایران پیاده کند، گفت: ماموریت اصلی دشمنان پیاده سازی پروژه کشته سازی و درگیری مسلحانه بود دشمن درصدد بود ایران را ماند سوریه کند که به حول و قوه الهی توطئه هایش نقش برآب شد.
فرمانده سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه خانواده ها پاسخگوی سوالات فرزندانشان باشند، افزود: جوانان ما مقصر نیستند مادرها باید در کنار فرزندشان باشند و با آنها صحبت کنند و به سوالاتشان پاسخ دهند.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
اعتبار 220 میلیارد تومانی برای دریافت تجهیزات مهندسی در گلستان
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
کارآفرینی و تولید ملی
V
آرشیو