مهربانی:

جانبازان مایه افتخار مرز و بوم و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند

مهربانی گفت: جانبازان مایه افتخار این مرز و بوم و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند که تمام مردم باید به واسطه جان‌فشانی‌هایی که در طول هشت سال دفاع مقدس صورت گرفته مدیون آنها هستیم.
جانبازان مایه افتخار مرز و بوم و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند
1402/11/25 - 09:29
تاریخ و ساعت خبر:
190125
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - افسانه مهربانی در گفتگو با خبرنگار ما در کبودراهنگ ضمن تبریک حلول ماه شعبان با بیان اینکه جانبازان در دفاع از کشور و انقلاب اسلامی به حضرت عباس اقتدا کردند، اظهارکرد: جانبازان با فداکاری و از خودگذشتگی امنیت را به مردم هدیه دادند.
وی با بیان اینکه برخی از پدران و برادران ما در مسیر پیروزی شهید و برخی جانباز شدند و اعضای بدن خود را از دست دادند، برخی به شدت مجروحیت شیمیایی شدند و در این راستا نقش جانبازان در حمایت از ایران اسلامی بی بدیل است، مطرح کرد: نقشی که حضرت ابوالفضل (ع) در صحرای کربلا به حمایت از امام حسین (ع) داشت و کارهایی که برای نصرت مسلمین و امام شهیدان داشت امروز جانبازان هم همان نقش و وظیفه را برای انقلاب و وطن و آرمان‌های انقلاب انجام دادند.
این کارشناس مذهبی افزود: همه مردم باید از وجود این جانبازان که به عنوان مدافعان بی منت این مرز و بوم رشادت‌های فراوانی در طول ۸سال دفاع مقدس از خود نشان داده‌اند قدردان باشند و با خدمت‌رسانی‌های خالصانه و صادقانه خود پاسخگوی فداکاری‌های آنها باشند.
وی گفت: جانبازان مایه افتخار این مرز و بوم و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند که تمام مردم باید به واسطه جان‌فشانی‌هایی که در طول هشت سال دفاع مقدس صورت گرفته مدیون آنها هستیم.
مهربانی با بیان اینکه جانبازان یادگاران دوران دفاع مقدس در کشور تلقی می‌شوند، خاطرنشان کرد: جانبازان به عنوان یادگاران دوران دفاع مقدس می‌توانند به خوبی پیام انقلاب و نیز آمارن‌های امام خمینی(ره) را به جوانان و نسل‌های آینده انتقال دهند و الگوی مناسبی در ایثار و از خود گذشتگی برای جوانان باشند.
✍️سمیراسبزی
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
روز جانباز، ولادت حضرت ابوالفضل(ع)، نظام، جمهوری اسلامی
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
همدان
V
آرشیو