روزه بگيريد تا سالم شويد

صادقی تصریح کرد: روزه آثار و فواید روحی، جسمی و اجتماعی فراوانی دارد و پیامبر اکرم(ص) در این مورد فرمودند "«صوموا تصحوا» «روزه بگيريد تا سالم شويد»".
روزه بگيريد تا سالم شويد
1403/01/20 - 22:08
تاریخ و ساعت خبر:
191813
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - زهرا صادقی در نشست بصیرتی با حضور بانوان روزه دار صالح آباد با اشاره به برکات معنوی ماه رمضان اظهار کرد: روزه عبادتی است که خداوند فرموده روزه برای من است و خودم پاداشش را می دهم چرا که تنها کسی که می داند شخصی روزه دار است فقط خداوند است.

وی تصریح کرد: روزه آثار و فواید روحی، جسمی و اجتماعی فراوانی دارد و پیامبر اکرم(ص) در این مورد فرمودند "«صوموا تصحوا» «روزه بگيريد تا سالم شويد»".
سرمربی صالحین صالح آباد افزود: باتوجه به تحقیقات انجام شده سلول های خوب بدن شخص روزه دار به سلول های بد و سلول های سرطان زا حمله می‌کنند و آن ها را از بین می‌برند لذا روزه داری موجب صحت و سلامت تن شخص روزه دار میشود.
صادقی در ادامه خاطرنشان کرد: ما باید سعی که مومن به معنای اصل کلمه باشیم و یک مسلمان با ورع و دوری از لغزش‌های روح و جسم، تلاش و کوشش در عمل، عفت و پاکدامنی، دوری کردن از خیانت ها، سداد و استقامت و پایداری در دین میتواند امام علی علیه السلام را یاری کند.

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
روزه، ماه رمضان، سالم شدن
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
همدان
V
آرشیو