دستیابی ایران اسلامی به قلّه‌های بزرگ پیشرفت با وجود تحریم‌های ظالمانه از سوی غرب

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه کشورهای غربی تمایلی به پیشرفت جمهوری اسلامی ایران ندارند، خاطر نشان کرد، ایران اسلامی در شرایطی به قلّه‌های بزرگ پیشرفت و افتخار دست یافته که همواره با تحریم‌های ظالمانه مواجه بوده، اما این تحریم ها به‌دست جوانان نخبه و دانشمندان فرهیخته ما یکی پس از دیگری شکسته شد و امروز دشمن اعتراف کرده است که تحریم‌ها دیگر اثری بر جمهوری اسلامی ایران ندارد.
دستیابی ایران اسلامی به قلّه‌های بزرگ پیشرفت با وجود تحریم‌های ظالمانه از سوی غرب
1403/03/31 - 18:27
تاریخ و ساعت خبر:
194709
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - طاهره عاشوریان عصر دیروز در حاشیه افتتاحیه جوانه های صالحین پایگاه خواهران حضرت علی بن ابیطالب (ع) حوزه پنج شهری رشت در گفتگو با خبرگزاری زنان ایران _ از گیلان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت، با بیان اینکه شهادت پاداش انسان‌های نیک است، اظهارکرد: شهادت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، مردم و مملکت را غافلگیر کرد.
وی با بیان اینکه نامزد اصلح، به انقلاب اسلامی معتقد و به فکر معیشت، اقتصاد و رشد و تعالی است، اضافه کرد: باید در بین نامزدهای انتخاباتی فرد اصلح را انتخاب کرد که از دشمن کدخدا درست نکند.
عاشوریان با اشاره به اهمیت انتخابات از نگاه رهبر معظم انقلاب گفت: همه باید راهبردهای خود را پیرامون چهار مؤلفه‌ها رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت در راستای اجرای فرمان مقام معظم رهبری تعیین و اقدامات عملیاتی پیرامون آن انجام دهیم و در راستای برگزاری انتخاباتی باشکوه نقش آفرینی مؤثری داشته باشیم.
وی افزود، انتخابات آینده انتخابات مهمی است و رهبری فرمودند که بلندگوهای دشمن فعال شده و قطعاً دشمن آرام نخواهد نشست تا مشارکت مردم را تحت شعاع قرار دهد لذا باید با اولویت و جدیت به انتخابات ورود و با برنامه ریزی اقدام کنیم.
عاشوریان خاطر نشان کرد، امیدواریم که شهادت شهید رئیسی که صادقانه و بی ریا به مردم خدمت می کرد کار انتخاب فرد اصلح را برای مردم آسان کند و صالح ترین و شایسته ترین فرد برای این منصب حساس انتخاب گردد.
مسئول سازمان بسیج جامعه زنان گیلان، اظهار داشت: ما باید در انتخاب رئیس جمهور جدید به ویژگی های خادم الرضا علیه السلام، آیت الله شهید دکترسید ابراهیم رئیسی از جمله خدمت شبانه روز، صفا و صداقت، اقدام پرقدرت در سفرهای استانی و خارجی، رعایت اخلاق در برخورد با منتقدین، مرزبندی شفاف با دشمنان خارجی، صراحت و شجاعت در کارها و بیانات، صمیمیت با همکاران، مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان و ریل گذاری صحیح فرهنگی ، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی، توجه جدی داشته باشیم.
وی در پایان گفت: از نظر مقام معظم رهبری اصلح کسی است که در تقوا و دیانت از همه سرآمدتر باشد و در کارها با عقلانیت برخورد کند و از احساسات به دور باشد و در راستای حفظ استقلال کشور قدم بردارد و از گره زدن اقتصاد کشور به سیاست های غربی پرهیز کند و کشور را معطل چند کشور غربی و آمریکایی نگرداند.

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
طاهره عاشوریان،مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه قدس گیلان، افتتاحیه جوانه های صالحین ، پیشرفت ایران اسلامی ، تحریم های ظالمانه، شهادت آیت الله رئیسی ،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
گیلان
V
آرشیو