مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه قدس گیلان:

خدامحوری حضرت زینب سلام الله علیها مهم ترین رمز ماندگاری قیام عاشورا

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه حضرت زینب سلام الله علیها مظهر جهاد تبیین و انتقال دهنده واقعی نهضت امام حسین (ع) است، گفت: خدامحوری حضرت زینب (س) مهم‌ترین رمز ماندگاری قیام عاشورا می باشد.
خدامحوری حضرت زینب سلام الله علیها مهم ترین رمز ماندگاری  قیام عاشورا
1403/05/03 - 16:31
تاریخ و ساعت خبر:
196014
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - گیلان، حجت الاسلام و المسلمین احسان الله محمدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان در نشست برخط جهاد تبیین اظهار کرد: یکی از وظایف اصلی حضرت زینب سلام الله علیها در حادثه کربلا پیام رسانی بود، آن حضرت باید پیام خون شهدای کربلا را به گوش همگان می رساند تا این قیام برای همیشه ماندگار شود.
وی با اشاره به مولفه خدامحوری حضرت زینب سلام الله علیها خاطر نشان کرد: حضرت با توجه به اینکه دچار غم و اندوه و فراق عزیزان شده بود، حمد و ثنای،خداوند را سرلوحه بیان و جهاد تبیین قرار داد.
محمدی با بیان اینکه صحبت های حضرت زینب سلام الله علیها در کاخ یزید تقابل دو اندیشه خدامحوری و طاغوت بود، گفت: ایشان همه حوادث روز عاشورا را در دایره قدرت خداوندی یعنی مَا رَأَیْتُ إِلَّا جَمِیلًا می دید.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه قدس استان گیلان، با اشاره به اینکه جهاد تبیین بعد از دفاع مقدس کم رنگ شده خاطر نشان کرد: ما بعد از دفاع مقدس حق مطلب را ادا نکردیم و فرهنگ ایثار و شهادت، که از ارزش‌های اصلی اسلام و انقلاب است به طور شایسته به نسل آینده انتقال ندادیم.
محمدی در پایان گفت: ما باید با تأسی از حضرت زینب سلام الله علیها در چهارچوب شرع و با قاعده درست و صحیح حرف بزنیم و از باب صداقت آنچه که حق است را بیان کنیم.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
خدامحوری، حضرت زینب سلام الله علیها، رمز ماندگاری قیام عاشورا
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
گیلان
V
آرشیو