منافق زاده‌ای که در شبکه بهایی من و تو به مردم شریف ایران توهین کرد/ دیکتاتورهای کوچولویی که دورهمی فمنیستی می گیرند

اطلاعات واصله حاکی از آن است که مجری شبکه بهایی من و تو، که با خشم و به صورت کاملا هستریکی به مردم ایران توهین می کند، دختر «حسن گلزاری» از طرفداران منافقین (فرقه رجوی) بوده است و در دهه شصت زندانی سیاسی بوده که پس از سال ۶۷ بواسطه تغییر عقیده آزاد شده و سپس به کانادا فرار کرده است.
منافق زاده‌ای که در شبکه بهایی من و تو به مردم شریف ایران توهین کرد/ دیکتاتورهای کوچولویی که دورهمی فمنیستی می گیرند
1402/05/28 - 07:09
تاریخ و ساعت خبر:
162635
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - امیرحمزه نژاد: شبکه من و تو که بعد از اغتشاشات سال گذشته سعی کرد لاشه مرده این آشوب‌ها را زنده نگه دارد حالا به هر ترفندی ولو توهین به مردم شریف ایران قصد دارد در سال جاری التهاب آفرینی کند اما همین توهین ها نشان دهنده دست های خالی این شبکه سلطنت طلب و بی محتواست.
بعد از اینکه پول های سعودی ها برای گرداندن این شبکه بهایی که با روکش سلطنت طلبی اداره می شود، ته کشید و به اصطلاح کفگیر این شبکه به ته دیگ خورد، مدیران این شبکه اقدام به تعطیلی برنامه های سرگرمی محور خود که قصد تغییر ذائقه و سبک زندگی مردم ایران را داشت، کردند و بسیاری از عوامل این شبکه کنار گذاشته شدند. مدیران این شبکه با لاپوشانی این موضوع (توقف بودجه سعودی‌ها) اعلام کردند که برای کشته شدگان اغتشاشات سال گذشته عزادارند و برنامه های سرگرمی محور خود را به دورهمی های فمنیستی که افراد معلوم الحال در آن برای مردم سخن می گویند، تقلیل داند.
در همین دورهمی های فمنیستی که شدیدا سعی دارند مردم ایران را با هر حربه ای تهییج کنند اقدام به تمسخر دین و توهین به ملت شریف ایران می شود.

در همین راستا اخیرا یک مجری شبکه من و تو در سه مرحله به مردم ایران توهین شدیدی را روا داشت. « بهاره_گلزاری»، در سه برنامه مختلف مردم ایران را به دو دسته اغتشاشگر و بی شرف تقسیم کرد و اغلب مردم ایران را بی شرف خواند! جالب است که وی بر روی این هتاکی خود هم تاکید دارد اما سئوال اینجاست که چرا مدیران من و تو با وجود این توهین های مکرر آنهم به ساحت مردم ایران بازهم اجازه حضور وی در آنتن زنده و تکرار این توهین ها را به این فرد هتاک می دهند.
اطلاعات واصله حاکی از آن است که این مجری شبکه بهایی من و تو، که با خشم و به صورت کاملا هستریکی به مردم ایران توهین می کند، دختر «حسن گلزاری» از طرفداران منافقین (فرقه رجوی) بوده است و در دهه شصت زندانی سیاسی بوده که پس از سال ۶۷ بواسطه تغییر عقیده آزاد شده و سپس به کانادا فرار کرده است.
حالا مشخص می شود که ماهیت تلویزیون من و تو علاوه بر سلطنت طلبی و بهایی بودن، طرفداری از تروریست های منافق نیز هست. با این اوصاف همدستی عوامل مختلف تروریستی از جمله تروریست های جانی و تروریست های ذهنی در اردوگاه ضدانقلاب به خوبی دیده می شود.
من و تو رویه دورهمی های فمنیستی و میزگردهای ضدانقلابی را در برنامه خود جای داده است. استدلال های ضعیفی که نه تنها نمی تواند مردم ایران را قانع کند بلکه تا آنجا پیش می رود که برای تحریک مردم شریف ایران به آنان توهین می کند. خشونت طلبی که در این میزگردهای فمنیستی ضدانقلابی دیده می شود خواهان ایجاد آشوب و التهاب در جامعه ایران است و به خشونت هایی که به شهید شدن برخی از جوانان کشورمان به دست اغتشاشگران منجر شد، وجاهت می بخشد.
جالب اینجاست که حتی این توهین های مکرر این مجری معلوم الحال و منافق زاده شبکه من و تو توسط دیگر افراد مورد اعتراض قرار گرفته شده که چرا وقتی در خارج هستی اقدام به توهین به مردم ایران می کنی. جالب است که همین انتقاد هم باعث شد که وی بازهم به مردم ایران توهین کند و بگوید اگر در شبکه تلویزیونی نبود توهین های بیشتری می کرده است.
به هرجهت همین توهین ها نشان دهنده ورشکستگی بیش از حد ضدانقلاب است و حالا در سالگرد اغتشاشات سال گذشته سعی دارد، به هر نحوی حتی با توهین به ملت شریف ایران آنان را به صحنه تقابل با نظام بکشد اما در این حوزه چیزی جز شکست بازهم عاید ضدانقلاب مفلوک نمی شود.

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
شکبه من و تو، بهاییت ، توهین به مردم ایران، فرزندان منافقین، بهاره گلزاری،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
سیاسی
V
آرشیو