مدرس دانشگاه در گفتگو با «زنان نیوز»:

جایزه صلح برای دشمنان نظام است/ تمرکز دشمن بر روی زن مسلمان ایرانی

مدرس دانشگاه گفت: سرنوشت مسیح علینژاد در انتظار وطن فروشان است و امثال نرگس محمدی بدانند که جایزه صلح، پاداش دشمنان نظام به آنها برای خیانت به کشور است و این جایزه روسیاهی بیش نیست.
جایزه صلح برای دشمنان نظام است/ تمرکز دشمن بر روی زن مسلمان ایرانی
1402/07/16 - 12:45
تاریخ و ساعت خبر:
174748
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - به گزارش گروه استانی «زنان نیوز» از البرز؛ مرضیه قادری، مدرس دانشگاه در گفتگو با خبرنگار «زنان نیوز» گفت: جایزه نوبل صلح همیشه به مدعیان حقوق بشر، جنایتکاران و ظالمان اهدا می شود.

وی ادامه داد: امسال نیز جایزه صلح به نرگس محمدی از نیروهای امنیتی ایران تعلق گرفت که در فتنه اخیر برای دشمن خوش رقصی کرد.

قادری افزود: چهره ضد حقوق بشرانه آمریکا و صهیونیست در دنیا نمایان شده و دیگر هیچ کس به این کشورها اعتماد نمی کند زیرا آنها به دنبال منافع خود هستند.

این مدرس دانشگاه تصریح کرد: دشمن در فتنه اخیر می خواست با لیدرهایی امثال نرگس محمدی بین مردم به ویژه بانوان اختلاف ایجاد کند اما مردم ایران با بصیرت و آگاهی راه خود را از فتنه گران جدا کردند و مشت محکمی بر دهان مستکبران زدند.

وی گفت: سرنوشت مسیح علینژاد در انتظار وطن فروشان است و امثال نرگس محمدی بدانند که جایزه صلح، پاداش دشمنان نظام به آنها برای خیانت به کشور است و این جایزه روسیاهی بیش نیست.

قادری ادامه داد: اگر تاریخچه افرادی را که جایزه صلح به آنها تعلق گرفته، نگاه کنید متوجه می شوید که اکثر آنها در سردسته ظالم ترین افراد دنیا بودند و ترامپ و اوباما در این لیست قرار دارند و مردم ایران هیچ گاه تحریم های ظالمانه استکبار را از یاد نمی برند.

مدرس دانشگاه افزود: بانوان مسلمان باید با حفظ حجاب و بنیان خانواده جلوی جنگ شناختی دشمن را بگیرند زیرا جنگ ادامه دارد و دشمن با افرادی امثال نرگس محمدی می خواهد نقشه پلید خود را پیاده کند و بر روی مولفه قدرت نظام یعنی خانواده زوم کرده است.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: دشمن در سال های اخیر بر روی جنس زن تمرکز کرده زیرا می داند که با انحراف زن مسلمان می تواند خانواده را به نابودی کشانده و در نهایت جامعه را به انحراف بکشاند، جمعیت کشور را تحت تاثیر قرار دهد و در نهایت هرج و مرج در کشور ایجاد کند.

انتهای پیام/

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
زن، جایزه، صلح، نرگس محمدی
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
سیاسی
V
آرشیو