توسط رییس جمهور؛

مصوبه انتخاب فرهمندپور به ریاست شورای فرهنگی و اجتماعی خانواده و زنان ابلاغ شد

رییس جمهور و رییس شورای عالی انقلاب فرهنگی، مصوبه «انتخاب رییس شورای فرهنگی و اجتماعی خانواده و زنان»، را برای اجرا ابلاغ کرد که بر اساس آن فهیمه فرهمند­پور به مدت سه سال به ریاست این شورا انتخاب شد.
مصوبه انتخاب فرهمندپور به ریاست شورای فرهنگی و اجتماعی خانواده و زنان ابلاغ شد
1402/10/25 - 17:26
تاریخ و ساعت خبر:
178967
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از شورای عالی انقلاب فرهنگی، آیت الله سیدابراهیم رئیسی در نامه ای به دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی و شورای فرهنگی و اجتماعی خانواده و زنان ماده واحده «انتخاب رییس شورای فرهنگی و اجتماعی خانواده و زنان» را که بنا به پیشنهاد شورای مذکور و معرفی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، در جلسه ۸۹۲ مورخ ۲۸ آذر ماه ۱۴۰۲ شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسیده است، برای اجرا ابلاغ کرد.
در جلسه شورای‌عالی انقلابی فرهنگی، موضوع تعیین رییس شورای فرهنگی اجتماعی خانواده و زنان مورد بررسی قرار گرفت که در نهایت ضمن تشکر از خدمات کبری خزعلی، فهیمه فرهمندپور با کسب اکثریت آرای اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی به سمت ریاست جدید این شورا و همچنین عضو حقوقی شورای‌عالی انقلاب فرهنگی منصوب شد.
متن این ابلاغیه به شرح ذیل است:
دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی
شورای فرهنگی و اجتماعی خانواده و زنان
ماده واحده «انتخاب رئیس شورای فرهنگی و اجتماعی خانواده و زنان» که بنا به پیشنهاد شورای مذکور و معرفی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، در جلسه ۸۹۲ مورخ ۲۸/۰۹/۱۴۰۲ شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسیده است؛ به شرح ذیل برای اجراء ابلاغ می‌گردد:
«ماده واحده- با استناد به ماده ۴ آیین‌نامه شورای فرهنگی و اجتماعی خانواده و زنان (ستاد راهبری و نظارت خانواده و زنان) (مصوب جلسه ۸۸۷ مورخ ۱۴۰۲/۶/۷ شورای عالی انقلاب فرهنگی)، خانم فهیمه فرهمندپور به مدت ۳ سال به عنوان رییس شورای فرهنگی و اجتماعی خانواده و زنان انتخاب می‌شود».
سید ابراهیم رئیسی
رییس جمهور و رییس شورای عالی انقلاب فرهنگی
ایرنا
انتهای پیام/م

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
سید ابراهیم رییسی، ریاست شورای فرهنگی ،اجتماعی زنان و خانواده، شورای عالی انقلاب فرهنگی،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
سیاسی
V
آرشیو