سردار سپهر:

حجاب از شعائر بزرگ ادیان توحیدی و الهی است

رئیس کارگروه ارتباط دستگاه‌ها در حوزه حجاب گفت: امر حجاب از شعائر بزرگ ادیان توحیدی و الهی است و امروز دشمن برای تضعیف سبک زندگی اسلامی با تمام قوا وارد جریان شده است.
حجاب از شعائر بزرگ ادیان توحیدی و الهی است
1402/06/05 - 18:44
تاریخ و ساعت خبر:
173015
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - سردار محمد حسین سپهر، رئیس کارگروه ارتباطات دستگاه‌های بازرسی، آموزش و پوشاک عفیفانه در رویداد تعالی حکمرانی عفاف و حجاب با حضور مسئولین دستگاه‌های مختلف اظهار داشت: امر حجاب از شعائر بزرگ ادیان توحیدی و الهی است و امروز دشمن برای تضعیف سبک زندگی اسلامی با تمام قوا وارد جریان شده است.
وی افزود: باید با هم‌اندیشی مشکلات راه موضوع حجاب رفع و جریان انسجام ساختاری مقابل کشف حجاب تشکیل دهیم و گام‌های اساسی را برداریم.
سردار سپهر گفت: این اقدامات را باید بر اساس غیرت و تکلیف دینی و نه تنها وظیفه دستگاهی انجام دهیم چرا که این راه ادامه دهنده راه شهدای انقلاب اسلامی است و باید جریان فرهنگی و نهضت بزرگ دینی شکل گرفته را به پیروزی برسانیم.
رئیس کارگروه ارتباطات دستگاه‌های بازرسی، آموزش و پوشاک عفیفانه خاطرنشان کرد: با یقین کامل پیروز می‌شویم و البته این مسئله منوط به حضور حکیمانه و همه جانبه مسئولان است.
مهر
انتهای پیام/م

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
زنان، خانواده، عفاف و حجاب،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
حجاب و عفاف
V
آرشیو