طالبی مطرح کرد؛

جزئیاتی از رویداد تعالی حکمرانی عفاف و حجاب

مدیر رویداد تعالی حکمرانی عفاف و حجاب جزئیاتی از این رویداد را تشریح کرد.
جزئیاتی از رویداد تعالی حکمرانی عفاف و حجاب
1402/06/06 - 15:21
تاریخ و ساعت خبر:
173033
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - مجتبی طالبی مدیر رویداد تعالی حکمرانی عفاف و حجاب اظهار داشت: این رویداد نقشه راه گام دوم انقلاب اسلامی و بر اساس خرد جمعی برای مقابله با کشف حجاب برگزار شده است.
وی افزود: در شرایطی هستیم که دچار تشتت گفتمانی شده این ولی جبهه مقابل از این امر در حال سو استفاده است و جبهه کنشگر نیز آرایش یکپارچه ندارد لذا باید برنامه‌هایی مانند رویداد امروز داشته باشیم.
وی بیان داشت: در این رویداد درصدد هستیم که مسائل راهبردی را کشف، طرح‌های راهبردی و تحولی را شناسایی و کشف و پس از حمایت و تکثیر آن جریان سازی ملی انجام دهیم.
طالبی گفت: در این رویداد به سیاستگذاران، تنظیم‌گران، تسهیلگران و کنشگران توجه داریم که سیاست‌گذاران شامل چهار نهاد تنظیم‌گران شامل ۴۰ دستگاه، تسهیلگران شامل ۶ مجموعه مانند بنیادها و اتحادیه‌ها و کنشگران مانند رسانه‌ها و تبلیغات است.
وی خاطرنشان کرد: ۱۰ هزار کتاب، پایان نامه و مقاله در حوزه حجاب و عفاف داریم و باید از تجربیات زیسته و فناوری استفاده کنیم همچنین این رویداد ۴ ساعت ارائه، نمایش، گفت‌وگو و تقدیر دارد.
مهر
انتهای پیام/م

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
حجاب و عفاف، زنان، خانواده،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
حجاب و عفاف
V
آرشیو