رعایت نکردن حجاب لگدمال کردن خون شهدا است

خواهرانم! زینب زمان باشید و برادرانم راه مرا ادامه دهند.
رعایت نکردن حجاب لگدمال کردن خون شهدا است
1402/07/25 - 13:10
تاریخ و ساعت خبر:
175062
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - در بخشی از وصیت‌نامه شهید علی‌اشرف حقیقی چنین آمده است؛ پیام من این است که خانواده‌ام کاملا حجاب را رعایت کنند، اگر نکنند خون شهدا را لگدمال کرده‌اند.
به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی مرصاد، شهید علی‌اشرف حقیقی فرزند اصغر متولد ۲۲ تیر ماه ۱۳۴۵ در کرمانشاه است که در دهم اسفند ۱۳۶۴ به شهادت رسید.

در بخشی از وصیت‌نامه این شهید بزرگوار چنین آمده است؛ پیامی هم به شما بدهم اگر به لطف خدا شهید شدم، مرا در باغ فردوس و قطعه شهدا خاک کنید تا شاید خدا مرا هم به حرمت آن‌ها ببخشد. امیدوارم که به شهادت من افتخار کنید و خدایی ناکرده بی‌تابی نکنید.

اگر گریه کردید به یاد سر بریده حسین (ع) و اکبر و اصغر گریه کنید. پیام من این است که خانواده‌ام کاملا حجاب را رعایت کنند، اگر نکنند خون شهدا را لگدمال کرده‌اند.

آخرین عرض من به پدر و مادر عزیزم این است که برای من ناراحت نباشید و شاد و سرافراز باشید که پسر شما در راه خدا، وطن و ناموس شما و خود به شهادت رسید و خواهرانم زینب زمان باشند و برادرانم راه مرا ادامه دهند.خواهرانم! زینب زمان باشید و برادرانم راه مرا ادامه دهند.

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
شهید علی اشرف حقیقی
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
حجاب و عفاف
V
آرشیو