دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور مطرح کرد؛

اعلام عملکرد و برنامه‌های دستگاه‌های مختلف در حوزه عفاف و حجاب

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور گفت: عملکرد و برنامه‌های دستگاه‌های مختلف در حوزه عفاف و حجاب در رویداد تعالی حکمرانی عفاف و حجاب اعلام می‌شود.
اعلام عملکرد و برنامه‌های دستگاه‌های مختلف در حوزه عفاف و حجاب
1402/06/05 - 18:45
تاریخ و ساعت خبر:
173016
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - محمد حسین طاهری اکرودی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور در حاشیه رویداد تعالی حکمرانی عفاف و حجاب (بخش دستگاه‌ها) اظهار داشت: قرار است در این رویداد وضعیت گزارشات دقیق و عملیاتی مشخص و عملکرد و برنامه‌های آتی هر دستگاه در حوزه عفاف و حجاب اعلام شود.
وی افزود: باید عملکردها را ببینیم و وظایف هرچه بیشتر تطبیق و مشخص شود همچنین از طریق این رویداد فرایند ثابت در دستگاه‌ها و با نگاه فرهنگی در حوزه عفاف و حجاب عملیاتی می‌شود.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور گفت: امروز ۱۴ دستگاه در این رویداد حضور دارند و به مرور از نمایندگان سایر دستگاه‌ها نیز جهت حضور در رویداد بهره‌مند خواهیم شد و در روزهای آینده با حضور رئیس جمهور گزارش نهایی دستگاه‌ها در حوزه عفاف و حجاب ارائه می‌شود.
وی بیان داشت: یکی از اهداف برگزاری این مراسم این است که ببینیم چقدر دستگاه‌ها بر اساس مسئولیتشان عملکرد داشتند و آسیب‌شناسی‌های لازم نیز در این حوزه صورت گیرد.
مهر
انتهای پیام/م

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
حجاب و عفاف، زنان، خانواده،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
حجاب و عفاف
V
آرشیو