قرارگاه عفاف و حجاب شهرستان خوسف برگزار شد

قرارگاه عفاف و حجاب شهرستان با حضور امام جمعه خوسف ، معاون سیاسی ، اجتماعی فرماندار و مسئولین شهرستانی در محل سالن جلسات فرمانداری خوسف برگزار شد.
قرارگاه عفاف و حجاب شهرستان خوسف برگزار شد
1402/07/29 - 14:18
تاریخ و ساعت خبر:
175486
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از خراسان جنوبی، محمد محمدیان مسئول سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار در ابتدی این جلسه ضمن تسلیت جنایت رژیم صهیونیستی در بیمارستان غزه گفت: هدف از برگزاری این جلسه را در راستای اجرای عفاف و حجاب که یکی از واجبات و فرامین الهی است.

وی عنوان کرد: رعایت حجاب و عفاف علاوه بر قانونی و عرف بودن آن در جامعه، مورد تاکید دین مبین اسلام و جمهوری اسلامی ایران بوده و ما مکلف به رعایت هنجارها و باورهای نظام هستیم.

در ادامه جلسه، حجت‌ الاسلام اسماعیلی امام جمعه شهر خوسف با تسلیت درد جانسوز و غم جانکاه حمله تروریستی و وحشیانه به بیمارستان المعمدانی غزه اظهار داشت : این حملات و مواجهه و برخوردها ، توحش رژیم صهیونیستی را در برابر دفاع مشروع و مقدس فلسطین به نمایش می گذارد.

حجت الاسلام اسماعیلی با بیان اینکه این قاعده قطعی است که پیروزی نهایی از آن جبهه ایمان است ، اظهار داشت : این آدم کشی ها و کودک کشی ها برای سرپوش گذاشتن شکست غیر قابل ترمیم این رژیم کودک کش بوده ، اما امروز رژیم صهیونیستی نفس های آخر خود را کشیده و قطعاً و یقیناً بر اساس تلاش ها و برنامه ریزی های صورت گرفته پیروزی از آن جبهه حق و مردم مظلوم فلسطین است و إن شاء اللّه بزودی شاهد آزادی قدس باشیم.

امام جمعه خوسف با اشاره به برنامه ریزی هدفمند دشمن در جنگ ترکیبی برای عفاف و حجاب، گفت: ضربه دشمن به عفاف و حجاب علیه نظام اسلامی، حاصل ضربه هایی است که انقلاب اسلامی به پیکره استکبار جهانی وارد کرده است.

حجت الاسلام اسماعیلی ریشه حل مسئله عفاف و حجاب را در خانواده دانست و افزود: دشمن تمام سرمایه گذاری خود را روی خانواده ها کرده و باید با فکر از جنس تفکر قرآنی که توام با برنامه ریزی باشد ، برای مواجهه با برنامه های دشمن گام برداریم.

در ادامه این جلسه پس از گفتگو و تبادل نظر و بررسی مصوبات قرارگاه استان ، تصمیماتی جهت پیگیری و اجرا توسط دستگاه های اجرایی شهرستان اخذ گردید.

انتهای پیام/

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
خراسان جنوبی، قرارگاه حجاب و عفاف شهرستان خوف،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
حجاب و عفاف
V
آرشیو