مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان:

تمام دنیا به تاسی از انقلاب اسلامی برای مبارزه با رژیم صهیونیستی قیام کرده اند.

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان گفت: حضرت امام خمینی (ره)به عنوان یک مجتهد و مرجع تقلید توانست ریشه‌های انقلاب اسلامی و ولایت فقیه را برای مردم دنیا بیان نماید آنچنان که هم اکنون تمام دنیا به تاسی از انقلاب اسلامی به مبارزه با ظالمان زمان مانند رژیم منحوس صهیونیستی می‌پردازند.
تمام دنیا به تاسی از انقلاب اسلامی برای مبارزه با رژیم صهیونیستی قیام کرده اند.
1403/03/15 - 13:16
تاریخ و ساعت خبر:
194317
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از خوزستان، سمانه جمالپور در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص جایگاه و اندیشه امام راحل بیان کرد: یکی از ارکان اصلی انقلاب اسلامی ،رهبری حضرت امام خمینی(ره)بوده است. الگوی رهبری ایشان در زمان معاصر نشان دهنده الگوی رهبری در اسلام است.
وی اظهار کرد: امام راحل در طول حیات سیاسی خود توانستند در مبارزه با حکومت شاه، حکومتی که تمام دنیا در آن زمان از او حمایت می‌کردند را شکست دهند.
مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان ادامه داد: امام راحل نقش بسزایی در بیداری امت داشته و مفهموم آزادی خواهی و استقلال طلبی را برای غیرمسلمانان هم به خوبی نشان دادند آنچنان که سیاست مداران غربی نیز به تمجید ایشان پرداختند.
جمالپور عنوان کرد: در آن زمان که مشکل بزرگ کشورهای اسلامی پراکندگی و جدایی بود، امام راحل با شعار وحدت باعث همگرایی در جهان اسلام شدند و این طرز فکر توانست به تمام جهان صادر شود و هم اکنون این مسیر با هدایت رهبر معظم انقلاب ادامه دارد.
وی با بیان اینکه قیام ۱۵ خرداد، شروع بیداری اسلامی مردم به رهبری حضرت روح الله بود، تاکید کرد: به فرموده ایشان یوم الله ۱۵ خرداد مایه رشد مردم و نقطه عطف تاریخ و خمیر مایه نهضت اسلامی بود.
مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) در اولین سالگرد قیام ۱۵ خرداد، این روز را به احترام شهدای آن روز عزای عمومی اعلام کردند، اضافه کرد: ۱۵ خرداد روز رشد و آگاهی مردم از مسائل سیاسی و اجتماعی و نمایی از پیوند معنوی مردم با مرجعیت سیاسی و دینی حضرت امام رحمت الله علیه بود.
جمالپور اظهار کرد: این قیام باعث سست شدن حکومت دو هزار و ۵۰۰ ساله فرعون زمان خود شد.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
بسیج جامعه زنان استان خوزستان، رحلت امام خمینی(ره)، اندیشه های امام خمینی ، مبارزه با استبداد، قیام 15 خرداد 42
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
خوزستان
V
آرشیو