یک مدرس سواد رسانه و آموزش خانواده:

باور چرخه رسانه ای صهیونیسم بر پذیرش دنیای ساختگی اش / گیجی و ابهام خاستگاه عملیات روانی است

یک مدرس سواد رسانه و آموزش خانواده گفت: دانشوران صهیون، پیش از اشغال فلسطین نوعی شیوه نامه را نوشته اند که اثر و فهم رسانه را در آن قوانین می توانیم ببینیم. از دیدگاه آنها باید تمام جهان، دنیای ساختگی آنها را بپذیرد و آنها هم این پروتکل ها را حتما اجرایی می کنند.
باور چرخه رسانه ای صهیونیسم بر پذیرش دنیای ساختگی اش / گیجی و ابهام خاستگاه عملیات روانی است
1403/05/15 - 09:10
تاریخ و ساعت خبر:
196423
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از خوزستان، سید امین کشاورز در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص فهم عملیات روانی در حوزه رسانه بیان کرد: چرخه رسانه با زایش انسان و شیوه ارتباط گیری او ایجاد شد. سواد رسانه تنها مختص استفاده از موبایل و روزنامه نیست بلکه به مرور زمان و تا به امروز مدل ها تغییر کرده است که باعث نزدیک تر شدن دایره تعاملات و کاهش فاصله به حداقل ترین حالت ممکن شده و در نتیجه چیزی به عنوان فاصله، دیگر معنا و مفهوم خاصی پیدا نمی کند.
وی عنوان کرد: امروزه به وضوح می بینیم که در حوزه ساختار رسانه ای جای شهید و جلاد و متجاوز و مالک را عوض می کنند که مدیریت آن به دست کسی جز صهیونیست نیست .
این فعال فرهنگی افزود: امروزه سینمای هالیوود یکی از عرصه های چرخه رسانه است که سینمای بالیوود، کره و ترکیه را باید به این مقوله اضافه کنیم. چرخه رسانه ای که صهیونیست طراحی کرده برای این است که بتواند در دنیا بر مبنای خاستگاه خودش جریان سازی کند.

کشاورز در خصوص اثرگزاری رسانه ای بر لزوم افزایش چرخه ارتباطی فعالان انقلابی با قشر خاکستری تاکید کرد و ادامه داد: امروزه در دنیایی سیر می کنیم که به افزایش تعاملات خود در دنیای مجازی و افزایش ارتباطات حضوری در دنیای فیزیکی و ایجاد توازن بین آنها نیاز داریم.
وی با بیان اینکه چرخه رسانه هم می تواند تحریف از سوی دشمن و هم تبیین از سوی گفتمان انقلابی را شامل شود، گفت: امروزه کسانی می توانند در حوزه رسانه قوی عمل کنند که شیوه های عملیاتی در حوزه رسانه را بلد باشند یعنی بدانند که چگونه باید با مخاطبشان ارتباطی پاک برقرار کنند.
این مدرس سواد رسانه و آموزش خانواده اظهار کرد: ما در دنیای فتنه ها قرار داریم و در عصر پیش رو با فتنه های بیشتری نیز روبه رو خواهیم شد . در حوزه عملیات روانی اگر مخاطبتان را به خوبی شناخته باشید، هم ادبیات و تاثیرگزاری عمیق تری خواهید داشت و هم محتوای شما بر حسب نیازهای او تولید می شود.
کشاورز توضیح داد: مبنای حرکتی در ساختار الگوریتمی اینستاگرام، شناخت ذائقه شخص و تولید محتوا بر اساس آن، ایجاد اعتیاد، تغییر تدریجی ذائقه و تطبیق خاستگاه های هوش مصنوعی با جنس محتوایی مورد علاقه شما و در نهایت ایجاد ساختار ذهنی و فکری مخاطب در طراز خواستگاه خود است که برای خودش هم کادرسازی هم جریان سازی و نیز کار تشکیلاتی می کند.
وی با اشاره به اینکه چرخه هوش مصنوعی حتی در زمانی که از آن استفاده نمی کنید شما را رصد می کند و بر اساس صوت و کلامتان، برای شما محتوا تولید می کند، افزود: در کنار ما کسانی زندگی می کنند که مدام در حال رصد و شناسایی کردن هستند و این یک هدف پاک و مقدس نیست بلکه در راستای اهداف خاصی شکل گرفته است.
این فعال فرهنگی با بیان اینکه گیجی و ابهام خاستگاه عملیات روانی است، اظهار کرد: به عنوان مثال شبکه بی بی سی قائده تحریف را در تصدیق ها قرار می دهد به طوری که بعد از عنوان کردن10 خبر درست، خبر یازدهم را به غلط برای اثربخشی اهداف اصلی خود در نظر می گیرد یعنی ابتدا اعتماد افراد را جلب کرده و بعد اثرش را بر مخاطب می گذارد.
کشاورز، تکرار شایعه و ترس را از جمله ابعاد پیچیده عملیات روانی عنوان و بر لزوم شناخت حوزه های متفاوت رسانه ای، شناسایی گذرگاه ها، شیوه های تعامل با مردم، فهم زبان مخاطب و نیز افزایش آگاهی نسبت به محتواهای دریافتی تاکید کرد.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
صهیونیسم ، جنگ رسانه ، عملیات روانی ، هوش مصنوعی ، دنیای غیرواقعی صهیونیسم ،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
بین الملل
V
آرشیو