دیدار مدیر دفتر خواهران حوزه علمیه خراسان رضوی با مدیر حوزه علمیه خواهران استان تهران

مدیر دفتر خواهران حوزه علمیه خراسان در دیدار با مدیر و معاونین مرکز مدیریت حوزه علمیه تهران بر تداوم نشست‌های تخصصی، هم‌افزایی بیشتر، بهره‌مندی از اسناد و برنامه‌های کلی تدوین شده توسط طرفین تاکید کردند.
دیدار مدیر دفتر خواهران حوزه علمیه خراسان رضوی با مدیر حوزه علمیه خواهران استان تهران
1401/12/11 - 10:04
تاریخ و ساعت خبر:
145715
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - خراسان رضوی: در این دیدار حجت‌الاسلام و المسلمین کبیریان، مدیر حوزه علمیه خواهران استان تهران، تعامل و هم‌افزایی حوزه‌های علمیه را مفید و دارای برکات عنوان کرد
مدیر حوزه علمیه خواهران استان تهران در دیدار مدیر دفتر خواهران حوزه علمیه خراسان با اشاره به روایتی از امام سجاد(علیه‌السلام) به امانت بودن مسئولیت‌ها و لزوم انجام خدمت خالصانه تاکید کرد و تعامل و هم‌افزایی حوزه‌های علمیه را مفید و دارای برکات عنوان کرد.
در ادامه هاشمی مدیر دفتر خواهران حوزه علمیه خراسان، هدف از این دیدار را آشنایی با روند برنامه‌ریزی‌های آموزشی و کنشگری اجتماعی بانوان در حوزه علمیه تهران دانست.
در این جلسه بر تاکید مدیر حوزه علمیه خراسان، مبنی بر تدوین برنامه درسی متناسب با اقتضائات خواهران و برگزاری جلسات مشاوره با صاحبنظران و نشست‌های مشورتی اشاره شد.
همچنین مسئولان ادارات آموزش، پژوهش و فرهنگی دفتر خواهران حوزه علمیه خراسان، بحث‌های تخصصی مربوط به هر بخش را با بیان گزارشی از فعالیت‌ها و انتقال تجربیات مطرح کردند.
در پایان این نشست ضمن تاکید بر تداوم نشست‌های تخصصی، بر هم‌افزایی بیشتر، بهره‌مندی از اسناد و برنامه‌های کلی تدوین شده توسط طرفین تاکید شد.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
مدیر دفتر خواهران حوزه علمیه خراسان رضوی، مدیریت حوزه علمیه تهران
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
خراسان رضوی
V
آرشیو