22 بهمن 1401

ایران اسلامی، قاب وحدت و همدلی برای حفظ آرمان های انقلاب اسلامی / جشن بزرگ 44 سالگی انقلاب به پهنای نقشه ایران

امروز مردم ایران، حماسه پیروزی انقلاب اسلامی را برای چهل و چهارمین سال به جشن گرفتند و قدرت ایران متحد را به رخ کسانی کشانند که در سر خیال باطل تجزیه آن را دارند. ایران همیشه سرفراز استوار چون دماوند و پرافتخار چون خلیج همیشگی فارس .
ایران اسلامی، قاب وحدت و همدلی برای حفظ آرمان های انقلاب اسلامی / جشن بزرگ 44 سالگی انقلاب به پهنای نقشه ایران
1401/11/22 - 17:32
تاریخ و ساعت خبر:
145123
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - منیره غلامی توکلی : چهل و چهار سال از 22 بهمن سال 1357 ، اعلام پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ؤه) می گذرد و امسال مردم ایران برای چهال و چهارمین سال پیاپی پر افتخار و مقتدر این پیروزی را به جشن نشستند. جشنی که با غریو الله اکبر ، متبرک شده بود و با نام و یاد شهدا پایداری و استقامت مردم ایران را به نمایش گذاشته بود.
این حضور مردمی ، این حضور عاشقانه، این حضور بصیر و شجاع مردم ایران در راهپیمایی 22 بهمن امسال هر چند مثل همیشه نشان از وفای به عهد و تجدید میثاق با شهدا و امام شهدا و آرمان های انقلاب اسلامی داشت اما نمایش قدرت فزاینده مردمی بودن جمهوری اسلامی و خطی بطلانی بر تمام عربده جویی ها و شرارت های ضد انقلاب و حامیان آنها داشت .
22 بهمن امسال بسیار به 22 بهمن سال 57 شباهت داشت.روزی که مردم برای نشان دادن عزم خود در تثبت انقلاب اسلامی و دفاع از ولایت فقیه و تمامیت ارضی خود، با در دست داشتن تصاویر شهدای انقلابی به خیابان های شهرها و روستاها آمدند و مشت های گره کرده را سمت دشمن گرفتند تا بگویند : « تا خون در رگ ماست ، خمینی رهبر ماست » و امروز نیز مردان و زنان نسل های اول ،دوم و سوم انقلاب در کنار جوانان و نوجوانان دهه هشتادی و نودی در گوشه گوشه میهمن پرافتخارمان در حالی به خیابان ها آمدند که در دست تصاویر امام خامنه ای و شهدای انقلاب اسلامی، هشت سال د فاع مقدس، مدافعین وطن، مدافعین سلامت، مدافعین امنیت و مدافعین خدمت را در دست داشتند تا بگویند از آرمان ها و ثمره خون پاکشان که استقلال و آزادی ، جمهوری اسلامی است محافظت خواهند کرد.
جشن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب با هنر فتنه شکنی ملت ایران
امسال تهران یک پارچه جوش و خروش بود . تهرانی ها با در دست داشتن پرچم های سه رنگ جمهوری اسلامی ایران و تصاویری از رهبر معظم انقلاب اسلامی و شهدای مدافع امنیت به ویژه آرمان علی وردی و سید روح الله عجمیان و غریور شعارهای انقلابی چون استقلال آزادی جمهوری اسلامی و مرگ بر آمریکا ، مرگ بر تجزیه طلب و منافق.. ضمن اعلام حمایت از رهبر انقلاب اسلامی و بر حفظ آرمان های انقلاب و خون شهدا تأکید کردند.




خروش مردم انقلابی شهر قم در ۲۲ بهمن ماه ١۴٠١
همزمان باچهل و چهارمین سالگرد پیروزی باشکوه انقلاب اسلامی مردم ولایتمدار قم با حضور بی نظیر در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال یکبار دیگر ضمن تجدید عهد و میثاق با آرمان‌های والای امام خمینی (ره) و شهدای عزیز ، وفاداری خود را به انقلاب واسلام به نمایش گذاشتند.
همه اقشار جامعه اعم از پیر و جوان، کودک و نوجوان، زن و مرد با پرچم‌های سه رنگ و پُر افتخار کشور به میدان آمدند تا با حضور خود در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر با آرمان‌های بلند امام راحل، شهدا، منویات مقام معظم رهبری و انقلاب و نظام اسلامی تجدید عهد نمایند.
در این بین حضور خانواده محترم شهدای مدافع امنیت اغتشاشات اخیر جلوه حماسی راهپیمایی را رنگ و عطری حماسه داده بود.



طنین غریو الله اکبر دشمن شکن مردم کرمانشاه در راهپیمایی 22 بهمن
شیر زنان کرمانشاهی و شهرستانهای تابعه نیز در راهپیمایی پرشور و کم سابقه ۲۲ بهمن نیز شرکت کردند. کرمانشاهی ها با در دست داشتن تصاویری از مقام معظم رهبری و شعارهایی چون « ما اهل کوفه نیستیم ، علی تنها بماند » یا رهبری انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند و با سوزاندن پرچم آمریکا انزجار خود را از دشمنی های این کشور اعلام کردند .


حضور پرشور دهه نودی ها لرستانی در جشن انقلاب
مروز حضور پرشور دهه نودی ها و هشتادی ها همراه با خانواده در راهپیمایی چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ستودنی بود. جشن پیروزی انقلاب اسلامی ۱۴۰۱ با حضور نوجوانان دهه هشتادی ها و دهه نودیها لرستان شور و شوق دیگری داشت و این برگرفته از شناخت و آگاهی نسل جدید انقلاب از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران است.



خراسان شمالی، یکپارچه شور و شعور انقلابی
مردم خراسان شمالی از شهرنشینان و روستاییان و عشایر همه آمده بودند یک صدا با شعار مرگ بر آمریکا تا بگویند که پشت نظام اسلامی و در حمایت از رهبری هیچ گاه کوتاه نخواهند آمد. حضور نوجوانان و جوانان در حالیکه پرچم های مقدس جمهوری اسلامی را روی شانه های خود یا در دستان شان داشند از جلوه های ویژه این حضور حماسی بود . زنان و مردانی که با تصاویری از شهدا به ویژه شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای مدافع وطن با مشت های گره کرده شعارهایی علیه اغتشاشاگران و تجریه طلبان می دادند ، نیز تصاویری زیبا از یکدلی و یک رنگی مردم خراسان شمالی در حفظ نظام اسلامی و دفاع از آرمان های آن خلق کرد.




حماسه حضور در خوزستان همزمان با چهل و چهارمین بهار آزادی
مردم شهید پرور و مقاوم خوزستان نیز همقدم با سایر مردم ایران در چهل وچهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با حضور شاد و مصمم خود در حمایت از رهبر انقلاب اسلامی، تجدید میثاق با آرمان های امام خمینی(ره) و در دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی، در جشن پیروزی انقلاب شرکت کردند و با مشت های گره کرده و شعارهای مرگ بر آمریکا ، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر ضد ولایت فقیه، انقلابی ماندن خود را به رخ جهانیان کشاندند.
حضور اقشار مختلف از قومیت های مختلف فارس، لر و عرب در راهپیمایی مردم خوزستان جلوه ای ویژه از وحدت را به نمایش گذاشته بود . چیزی که رویای تجزیه ایران را از فکر تجزیه طلبان ضد انقلاب پاک می کند و تلخی شکست را دوباره و چند باره بر جان آن ها می نشاند.
صحنه های زیبا از حضور دهه نودی ها و حتی هزار چهارصدی ها نیز که بیشترشان روی شانه های پدر نشسته بودند در حالیکه پرچم های ایران و تصاویر حاج قاسم سلیمانی را در دست داشتند، نیز بسیار دل انگیز و زیبا بود .




فجر44؛ راهپیمایی پُر شور 22 بهمن در رشت
مردم رشت بار دیگر در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با آرمان های امام و رهبری تجدید بیعت کردند. حضور بانوان همراه با کودکان خود در این راهپیمایی تصاویر زیبایی را خلق کرده بود . جوانان و نوجوانان دهه های هشتاد و نود نیز با در دست داشتن پرچم سه رنگ کشورمان با شعارهایی چون مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، این همه لشگر آمده به عشق رهبر آمده، اراده محکم خود را برای حفظ نظام و دستاوردهای آن به نمایش گذاشتند.




مردم غیور یاسوج بار دیگر به صحنه آمدند و ۲۲ بهمن تاریخی را رقم زدند
اینجا حتی کودکانی که امام خمینی (ره) را ندیده اند با افتخار عکس امام را در آغوش گرفته و فریاد ما هستیم سر می‌دهند .
اینها سربازان مکتب امام خامنه ای مد ظله العالی و حاج قاسم سلیمانی هستند که بار دیگر با غیرت به صحنه آمدند تا به دشمنان این آب و خاک بگویند ما پشت این نظام و انقلاب هستیم.




تکرار میثاق ملت با امام و شهیدان در حضور پرشور البرزی ها در جشن 44 سالگی انقلاب
امروز غیور مردان و شیر زنان کرج، شور و شعور انقلابی خود را به نمایش گذاشتند. بانوان انقلابی و همیشه در صحنه البرز نیز با حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن، فریاد استکبارستیزی و ظلم‌ستیزی خود را به گوش جهانیان رساندند.



حماسی آفرینی مردان و زنان ولایتمدار و مسئولین شهرستان قرچک در راهپیمایی ۲۲بهمن
بانوان و دختران ، آقایان و پسران انقلابی و مسئولین شهرستان قرچک دوشادوش هم در یوم‌الله ۲۲ بهمن با حضور در راهپیمایی چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بار دیگر حماسه آفریدند.



ایلام، شکوه پاسداشت جشن 44سالگی انقلاب اسلامی
ایلامی ها امسال پرشکوه تر از هر سال پا به میدان گذاشتند و چهل وچهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را جشن گرفتند. مردم غیور و شهید پرور استان ایلام در خیابان های شهرها و روستاها با دلی گرم و پرامید بیست و دومین روز از بهمن ماه سرد 1401 را به خاطره انگیز ترین و انقلابی ترین روز سال تبدیل کردند.
حضور زنان و مردان ، نوجوانان و جوانان، کودکان و خردسالان در حالیکه پرچم های سه رنگ جمهوری اسلامی را در دستان داشتند و شعارهای انقلابی را فریاد می زدند ، حال و هوایی بهاری را به چهره سفید پوش شهر داده بود . ایلامی ها آمدند تا بگوییند هستند و خواهند ماند و از انقلاب اسلامی و آرمان های آن دفاع و محافظت خواهند کرد. آنها یک صدا با فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر منافق و مرگ بر کوموله انزجار خود را از دشمنی ها و اعمال ضد انسانی این دشمنان اسلام و نظام اسلامی نشان دادند.

بهمن 1401 ، حماسه حضور همدانی ها در جشن پیروزی انقلاب
شهرهمدان و شهرستان های آن امسال تابلویی از دلدادگی به انقلاب اسلامی، امام خامنه ای و جدید میثاق با شهدا بود . جمعیت راهپیمایی امسال در نهاوند در سال های اخیر کم نظیر بود. حضور خانوادگی و دوستانه با پرچم مقدس ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن سال ۱۴۰۱ شهرستان بهار از جلوه های زیبای امروز در راهپیمایی چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به نمایش گذاشت کودکان کبودرآهنگی و ملایری با پرچم مقدس ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن سال ۱۴۰۱ قابی کم نظیر از چهار نسل عاشقان انقلاب اسلامی را در سرتاسر خیابان های مسیر راهپیمایی به نمایش گذاشتند.



حضور خانوادگی مردم خراسان جنوبی در چهل و چهارمین جشن پیروزی انقلاب اسلامی
مردم غیور خراسان جنوبی نیز همانند سایر مردم ایران در چهل وچهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به خیابان ها آمدند تا در این جشن باشکوه ملی سهمی تحسین برانگیز داشته باشند. مردم شهرستان های درمیان، شهر اسدیه حضوری گسترده و انقلابی داشتند. حضور خانوادگی مردم خراسان جنوبی در راهپیمایی چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی از جلوه های ویژه امروز بود.



کردستان، صحنه باشکوه تجدید میثاق با انقلاب
مردم انقلابی و همیشه در صحنه کردستان با حضوری گسترده و کم نظیر خود در راهپیمایی 22بهمن امسال در حالیکه شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر داده بودند، بار دیگر با آرمان های انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند.
حضور نسل های سوم ، چهارم انقلاب اسلامی با پلاکاردهایی با مضامین "ما همه سرباز توایم خامنه‌ای؛ گوش به فرمان توایم خامنه‌ای" و "مطیع امر رهبریم"و تصاویری از شهدای این خطه قهرمان پرور از زیباترین و حماسی ترین صحنه هایی بود که توصیف آن سخت و تحسین برانگیز است.



شکوه جشن چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در اصفهان
راهپیمایی پرشور چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی همزمان با سراسر کشور در میدان امام خمینی(ره) اصفهان برگزار شد. اصفهانی ها با در دست داشتن پرچم سه رنگ کشورمان و پلاکاردهایی با مضامین انقلابی و تصاویری از رهبر انقلاب و شهدای مدافع امنیت بار دیگر با آرمان های امام خمینی (ره) تجدید میثاق کردند و بر حفظ دستاوردهای نظام تأکید کردند.
حضور کودکان دهه نودی و نوجوانان دهه هشتادی از جلوه های ویژه این راهپیمایی بود .







انتهای پیام/*-

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
راهپیمایی 22 بهمن، 22 بهمن، پیروزی انقلاب اسلامی، چهل و چهارمین سال پیروزی انقلاب اسلامی،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش
V
آرشیو