چند نکته اساسی درباره ماجرای مسمومیت دختران دانش آموز/ پای منافقین و عوامل التهاب آفرین به میان است؟

ماجرای مسمومیت دختران محصل به یکی از حوادث سریالی این روزها بدل شده است و اخبار ضدونقیضی درباره این ماجرا در رسانه ها منتشر شده است. در اخباری تایید نشده گفته می شود احتمالا این کار به دست عوامل نفاق صورت می پذیرد و هدفی جز ایجاد التهاب و اغتشاش در جامعه را ندارند.
چند نکته اساسی درباره ماجرای مسمومیت دختران دانش آموز/ پای منافقین و عوامل التهاب آفرین به میان است؟
1401/12/11 - 08:07
تاریخ و ساعت خبر:
145710
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - امیر حمزه نژاد: ماجرای مسمومیت دختران محصل به یکی از حوادث سریالی این روزها بدل شده است و اخبار ضدونقیضی درباره این ماجرا در رسانه ها منتشر شده است.
ابتدا شهر قم کانون ماجرای مسمومیت دختران دانش آموز بود اما دایره این مساله به شهر تهران و شهرهای دیگر از جمله اردبیل هم کشیده شد.
نکته حائز توجه یک روایت درباره این اتفاقات است که گویی عواملی مواد سمی را به محیط مدارس خصوصا در زنگ های تفریح به حیاط می اندازند و اغلب مدارس دولتی دارای حیاط وسیع دچار این حادثه شده اند.
هپچنین در اخباری تایید نشده گفته می شود احتمالا این کار به دست عوامل نفاق صورت می پذیرد و هدفی جز ایجاد التهاب و اغتشاش در جامعه را ندارند.
نکته دیگر اینکه این مدارس اغلب دخترانه بوده و احتمالا سناریو التهاب آفرینی مانند آنچه در ماجرای اغتشاشات اخیر بوجود آمد مورد هدف اقدام مشکوک مسموم سازی دختران دانش آموز قرار دارد.
در همین راستا، علیرضا منادی سفیدان، رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس در نشست مشترک با وزرای آموزش و پرورش، بهداشت و درمان و نمایندگان وزارت اطلاعات گفت: بر اساس پیگیری‌های صورت گرفته از جانب نمایندگان و اعزام گروهی از نمایندگان مجلس به قم، و نتیجه آزمایش‌های انجام شده مشخص شد که گاز ان.2 (N2) در سم منتشر شده در مدارس وجود داشته است.
وی مطرح می کند: سم کشف شده دارای دو ویژگی است و این سم بلافاصله در بدن از بین خواهد رفت و به صورت ترکیبی و تلفیقی بوده و به همین دلیل تشخیص آن دشوار است.
با این اوصاف سناریو التهاب آفرینی در جامعه در این حوزه بسیار محتمل است‌. نوع خبرپراکنی رسانه های معاند که در پی ایجاد بلوا و آشوب هستند و تصاویری ناراحت کننده در این راستا با چاشنی اعتراض خانواده محصلان دختر منتشر می کنند بسیار قابل تامل بوده و اینکه این اتفاقات در راستای ایجاد بی ثباتی در حال رخ دادن است، بسیار آشکار و مبرهن است.
با این حال هم رسانه ها و هم افکار عمومی باید در این زمینه هوشیاری لازم را داشته باشند که در زمین ضدانقلاب عمل نکرده و به دام آنان نیفتند.
انتهای پیام /*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
مسمویت دانش آموزان ، منافقین ، دختران دانش آموز، مدارس دخترانه،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش
V
آرشیو