مشت‌های گره کرده گلستانی ها، آزادی قدس را فریاد زدند/ خون حاج قاسم راه قدس را آزاد می‌کند

مردم روزه‌دار و انقلابی استان گلستان با حضور مقتدرانه و منسجم خود در راهپیمایی روز جهانی قدس با مشتانی گره کرده آزادی قدس را فریاد زدند.
مشت‌های گره کرده گلستانی ها، آزادی قدس را فریاد زدند/ خون حاج قاسم راه قدس را آزاد می‌کند
1402/01/25 - 10:29
تاریخ و ساعت خبر:
146834
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از گلستان، امروز جای جای گلستان شاهد حضور مردم روزه‌داری است که در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با دهانی روزه به صحنه آمدند و در راهپیمایی بزرگ یوم‌الله قدس مظلومیت مردم فلسطین را فریاد زدند و به ندای رهبری لبیک گفتند.
مردم دارالمومنین شهرستان گرگان از ساعاتی پیش وارد مسیرهای راهپیمایی روز قدس شدند با اینکه شروع مراسم از ساعت 10 صبح اعلام شده بود اما حضور پرشور مردم گلستان در خیابان‌ها قابل توصیف نیست.
مردم ولایی و همیشه در صحنه در حالی راهپیمایی روز قدس را آغاز کردند که در دستانشان پلاکاردهایی که نشان دهنده اوج تنفر آنها از رژیم کودک‌کش اسرائیل است.

از طرفی تمثال بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره)، مقام معظم رهبری و سیدالشهدای مقاومت «شهید حاج قاسم سلیمانی» در دستان مردم خودنمایی می‌کند.
مردم با سر دادن شعارهای «الله اکبر خامنه‌ای رهبر»، «یا حجت بن الحسن(ع) ریشه صهیون بکن» مرگ بر اسرائیل، مرگ بر منافق فتنه‌گر، «بیت المقدس قبله مسلمین، رها شود از سلطه غاصبین»، «قدس نماد وحدت اسلام است میراث جاودانه امام است»، «در آخرین جمعه ماه خدا، آید صدای مرگ بر آمریکا» نفرت خود را علیه رژیم غاصب کودک‌کش اسرائیل فریاد برآوردند.

یکی از شهروندان گرگانی در حالی که فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر می‌داد در گفت و گو با خبرنگار زنان ایران از گلستان گفت: خون حاج قاسم سلیمانی راه قدس را باز خواهد کرد و شهید قدس بهترین لقبی است که می‌توان به سردار سلیمانی داد زیرا ایشان تمام عمر خود به دنبال رهایی قدس از چنگال رژیم‌صهیونیستی بودند.

شهید سلیمانی مشت فلسطینی‌ها و عصاره عملی ولایت فقیه بود یعنی هرچه او عمل می‌کرد در حقیقت عمل به فرامین مقام معظم رهبری بود.
وی افزود: «شهید سلیمانی» و «شهید مقداد مهقانی» شهدای قدس هستند و خون این شهدا جز با آزادسازی قدس به ثمر نخواهد رسید.
در میان جمعیت سراغ مادری می‌رویم در حالی که دستان دختر دلبندش را در دستانش گرفته است و بلند فریاد میزند «این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده» گفت: دشمنان به معنای واقعی شکست خوردند زیرا از تمام ترفندهای خودشان برای مقابله با ایران استفاده کردند و دیگر چیزی در چنته خود ندارند.

به گزارش زنان ایران از گلستان، استمرار راه شهید سلیمانی، آزادی قدس است اکنون شاهد آغاز شمارش معکوس برای فروپاشی اسرائیل هستیم تا جایی که به زودی اثری از این رژیم منحوس در تاریخ نخواهد ماند.
امروز بیش از پیش شاهد زوال این رژیم کودکش هستیم تا جایی که «لاپید» نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی صراحتا اعلام کردکه جامعه اسرائیل از درون در حال فروپاشی است این یعنی بزرگترین بحران ملی در تاریخ اسرائیل است.
دشمنان بدانند ملت مقاوم ایران همچنان استوار ایستاده است و راهپیمایی روز قدس امروز به دشمنان و جبهه استکبار نشان داد که فصل شکست دشمن و بالندگی جمهوری اسلامی ایران آغاز شده است.

گزارش از سمیرا رجبی
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
روزقدس، استان گلستان، گرگان،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش
V
آرشیو