برنامه «محفل» بزرگترین پروژه قرآنی صدا و سیما

«رمضان» محفلی برای خانه تکانی دل/تقدیر گلستانی ها از پخش برنامه «محفل» در سیما

ماه مبارک رمضان محفلی برای خانه تکانی دل است و این روزها مردم علاوه بر خانه تکانی منازل خود، دلهایشان را از هر چه غیر خداست پاک می‌کنند و پخش برنامه محفل که یکی از بزرگترین پروژه قرآنی صدا و سیما است گام موثری برای سوق دادن دلها به سمت خداست.
«رمضان» محفلی برای خانه تکانی دل/تقدیر گلستانی ها از پخش برنامه «محفل» در سیما
1402/01/27 - 10:00
تاریخ و ساعت خبر:
146944
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از گلستان، متقارن شدن بهار طبیعت با بهار قرآن فرصتی بود که همزمان با خانه تکانی منازل، دلها را نیز از هرچه غیر خداست بتکانیم و رنگ و بوی الهی دهیم.
ماه رمضان ماه خودسازی است و هر کس در این ماه عزیز و پرخیر و برکت خودش را آماده می‌کند یکی در حال تدارک افطاری دادن است و دیگری در حال کمک به نیازمندان اما آنچه که نظر هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند برنامه فرهنگی و مذهبی «محفل» است که این روزها از شبکه سوم سیما در حال پخش است این برنامه به نوعی بزرگترین پروژه قرآنی صدا و سیما محسوب می‌شود.
برنامه محفل با ساختاری متفاوت، صحنه‌ای جذاب و ماندگار را برای تماشاگران روزه‌دار به تصویر کشید.
یک شهروند گلستانی با تقدیر از برنامه «محفل» که این روزها به مناسبت ماه مبارک رمضان از شبکه سوم سیما پخش می‌شود در گفت و گو با خبرنگار زنان نیوز از گلستان گفت: جای بسی تقدیر و تشکر دارد از دست اندرکاران برنامه محفل که هنگام افطار یک برنامه ارزشمند و فاخر از شبکه سوم سیما پخش می‌کنند به نظر من این برنامه بسیار جذاب و دیدنی است.
وی ادامه داد: باید صدا و سیما چنین برنامه‌هایی را بویژه در ماه مبارک رمضان در دستور کار خود قرار دهد.
شهروند دیگری که در حال خرید مایحتاج زندگی خود بود در گفت و گو با خبرنگار زنان نیوز ابراز کرد: متاسفانه جای خالی برنامه‌های فرهنگی و مذهبی بویژه در ماه مبارک رمضان در صدا و سیما خالی است.
وی ادامه داد: وقتی خانواده‌ها با دهان روزه پای سفره افطار می‌نشینند و تلوزیون را روشن می‌کنند انتظار دارند برنامه‌های خوب، معنوی و مذهبی از تلوزیون پخش شود تا در کنار خانواده از دیدن آن لذت ببرند نیاز است فرهنگ و ارشاد اسلامی در این زمینه نگاه ویژه‌ای داشته باشد.
وی با بیان اینکه برنامه «محفل» یک تنه جای خالی برنامه‌های فرهنگی در ایام مبارک رمضان در صدا و سیما را پر کرده است، تصریح کرد: جای بسی خرسندی و افتخار است برنامه وزین و شایسته‌ای همچون برنامه محفل که از شبکه سوم سیما در حال پخش است دل هر خانواده ایرانی را که سر سفره افطار می‌نشیند را به سمت خدا رهنمون می‌کند.
به گزارش زنان نیوز، پخش برنامه‌هایی که از صدا و سیما بویژه در ایام مبارک رمضان صورت می‌گیرد باید در راستای سوق دادن مردم به فرهنگ اسلامی باشد.
به طور کلی همانگونه که بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) فرمودند: صدا و سیما باید دانشگاهی همگانی باشد که در آن دین، اخلاق، ارزش‌های اسلامی و راه و روش زندگی و تازه‌های جهان علم و سیاست و اندیشه‌های نوین و راهگشا به زبان‌های رسا و باب فهم همه قشرها آموخته شود و همه از ذهن‌های ساده تا مغزهای متفکر
و انسانهای برجسته بتواند به تناسب آمادگی خود از آن بهره ببرند و از فیض آن سیراب شوند.

گزارش از سمیرا رجبی

انتهای پیام/

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
صدا و سیما، ماه رمضان، برنامه « محفل »
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش
V
آرشیو