نمایشگاه مد و لباس ایرانی با رویکرد پوشش عفیفانه در ساری گشایش یافت

نمایشگاه مد و لباس ایرانی با محوریت عفاف و حجاب و رویکرد عرضه لباس های عفیفانه با حضور جمعی از تولیدکنندگان کشور و مسوولان استانی گشایش یافت و تا ۲۹ اردیبهشت در بوستان ولایت ساری دایر است.
نمایشگاه مد و لباس ایرانی با رویکرد پوشش عفیفانه در ساری گشایش یافت
1402/02/27 - 15:00
تاریخ و ساعت خبر:
148451
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اشاره به اینکه نمایشگاه مد و لباس با رویکرد عرضه لباس‌های ایرانی و اسلامی در ساری برپا شد اظهار کرد: نمایشگاه ها به عنوان یکی از حوزه های مهم فعالیت در عرصه مد و لباس میتواند بستر مناسبی برای دسترسی بهتر، قیمت ارزان تر و نمایش طراحی های به روز را فراهم آورد.
حسین جوادی با بیان اینکه نمایشگاه مد و لباس مازندران با رویکرد عفاف و حجاب از رویدادهای بزرگ فرهنگی در این حوزه است گفت: لباس‌هایی که در این نمایشگاه عرضه میشود متنوع و عفیفانه است و مستقیم و ارزان در اختیار مصرف‌کننده قرار می گیرد.
وی افزود : ۲۲ شرکت تولید لباس‌های عفیفانه در مازندران فعالیت می‌کنند انتظار است گستره فعالیت این شرکت‌ها افزایش یابد.
مدیر کل ارشاد اسلامی مازندران تاکید کرد: باید با استفاده از طراحان کار بلد لباس های فاخر و عفیفانه با محوریت لباس های بومی مازندران تولید و به بازار عرضه شود.
علی رجبی وندچالی مدیر کل امور اجتماعی استانداری مازندران گفت: توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر کاهش آسیب‌های اجتماعی و نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب بعنوان اولویتی مهم و جدی است.
وی افزود: نمایشگاه مد و لباس ایرانی باید با نگاه اسلامی باشد و الگوی مناسب در این حوزه برای نسل کنونی بسیار مهم است و در این راستا همه دستگاه‌ها و نهاد‌های تبلیغی فرهنگی و رسانه‌ها برای تحقق اهداف و برنامه‌های این حوزه باید مشارکت کنند.
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران با اشاره به اینکه در حال رایزنی برای راه اندازی فروشگاه بزرگ عرضه پوشاک ایرانی اسلامی در ساری هستیم، عنوان کرد: باید با رفع موانع پیش روی تولید کنندگان پوشاک عفیفانه ، عرضه مورد نیاز بازار را تامین کنیم.
محمد تقی روحی معاون فرهنگی ، هنری و سینمایی اداره کل ارشاد اسلامی مازندران در حاشیه این آیین گفت : امسال از طریق کارگروه ساماندهی مد و لباس و با مجوز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی نمایشگاه مد و لباس با محوریت حجاب و عفاف به مدت سه روز در ساری گشایش یافت.
وی با اشاره به حضور بیش از ۸۲ تولید کننده برتر کشور در حوزه پوشاک ایرانی و اسلامی افزود: در این نمایشگاه تنوع طرح های پوشاک اسلامی ، بومی و اصیل اسلامی با محوریت عفیفانه و ظرفیت های بازار پوشاک سالم به نمایش گذاشته شد و با قیمت مناسب و تولیدی به مصرف کننده ارائه میشود.
معاون فرهنگی هنری اداره کل ارشاد مازندران عنوان کرد : فعالان حوزه پوشاک با تولید داخلی با طراحی های زیبا و شکیل و عامه پسند و با موضوع و تفکر پوشش عفیفانه محصولات خوبی را در معرض عموم قرار دادند.
روحی خاطر نشان کرد : موسسات خوبی در بحث طراحی پوشاک در حال فعالیت هستند و کارگروه ها و سمینارهای مختلف آموزشی تخصصی در مبحث طراحی پوشاک برگزار شد که در زمینه طراحی لباس ایرانی اسلامی اثرگذار است و میتواند به بازار تجاری فرهنگی تبدیل شود.
سارا آمی احمدی
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
نمایشگاه مد و لباس ایرانی، مازندران، بوستان ولایت ساری
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش
V
آرشیو