برگزاری نمایشگاه «صبح آزادی نزدیک است» در گرگان+ عکس

به مناسبت روز جهانی قدس نمایشگاه «صبح آزادی نزدیک است» در سه بخش جورچین و پازل، نقاشی بر روی صورت کودکان و مسابقه دارت ویژه کودکان در گرگان برگزار شد.
برگزاری نمایشگاه «صبح آزادی نزدیک است» در گرگان+ عکس
1402/01/25 - 19:49
تاریخ و ساعت خبر:
146861
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از گلستان، به مناسبت روزجهانی قدس، نمایشگاه «صبح آزادی نزدیک است به همت معاونت فرهنگی و هنری سپاه، بسیج جامعه زنان گرگان، مجموعه قرارگاه اجتماعی سپاه، بسیج ادارات، بسیج جامعه پزشکی و روابط عمومی شهرداری گرگان امروز در میدان شهرداری گرگان برگزار شد.

میثم مرادی «معاون فرهنگی و هنری سپاه گرگان» در گفت و گو با خبرنگار زنان ایران از گلستان اظهار کرد: نمایشگاه «صبح آزادی نزدیک است» ویژه کودکان، نوجوانان و جوانان در روز قدس در میدان شهرداری گرگان برگزار شد.
معاون فرهنگی و هنری سپاه گرگان گفت: برای مودکان غرفه جورچین و پازل با محوریت گرامیداشت شهدای مقاومت که توسط صهیونیست‌ها به شهادت رسیدند برپا شد.

مرادی خاطرنشان کرد: از دیگر غرفه‌های این نمایشگاه می‌توان به غرفه نقاشی کودکان بر روی کاغذ و همچنین نقاشی بر صورت کودکان، غرفه عکاسی، مسابقه دارت و غرفه پزشکی اشاره کرد.










خبرنگار: سمیرا رجبی
انتهای پیام/

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
نمایشگاه صبح ازادی نزدیک است، روز قدس، گرگان ، معاونت فرهنگی و هنری سپاه، بسیج جامعه زنان رگان،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش
V
آرشیو