جشن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب با هنر فتنه شکنی ملت ایران/شکست اپوزیسیون های زنانه از مریم رجوی تا مصی علینژاد و نازنین بنیادی!

چهل و چهارمین جشن سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران با حضور حماسی مردم دلیر ایران برگزار شد؛ درحالی جشن چهل و چهارم برگزار شد که فتنه های مختلفی از سر این انقلاب گذشته است و همواره حضور هوشمندانه ملت ایران فتنه شکن بوده است.
جشن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب با هنر فتنه شکنی ملت ایران/شکست اپوزیسیون های زنانه از مریم رجوی تا مصی علینژاد و نازنین بنیادی!
1401/11/23 - 07:40
تاریخ و ساعت خبر:
145138
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - چهل و چهارمین جشن سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران با حضور حماسی مردم دلیر ایران برگزار شد؛ درحالی جشن چهل و چهارم برگزار شد که فتنه های مختلفی از سر این انقلاب گذشته است و همواره حضور هوشمندانه ملت ایران فتنه شکن بوده است.
انقلاب اسلامی ایران حاصل یک تفکر و گفتمان بازگشت به خویشتن خویش است و دشمن سعی دارد این گفتمان را در نهاد مردم کمرنگ نکند بلکه رخنه ای ایجاد شده و از آن نفوذ کند.
حربه آخر ضدانقلاب و استکبار جهانی نیز استفاده از یک حربه در حوزه زنان بوده اما در همین راستا بازهم شکست نصیب آنان شد اما دشمنان هیچگاه دست از دشمنی بر نمی دارند.
دشمن در حوزه زنان دست به پروردن نیروهایی زد تا به خیال خود اپوزیسیون سازی در حوزه زنان را کلید بزند. در اوایل با دادن جایزه سفارشی نوبل به یک زن ایرانی وی را مامور اپوزیسیون سازی کرد.
پروژه ای که اگرچه در ابتدا آب و تاب زیادی داشت اما بعد از مدتی به راحتی شکست خورد.

پس از آن غرب به شبکه سازی و ایجاد سبک زندگی غربی با استفاده از رسانه های ضدانقلابی روی آورد که شبکه تلویزیونی "من و تو" در این حیطه راه اندازی شد. این پروژه سال هاست که کلید خورده و حالا شبکه سعودی اینترنشنال با پول پاشی حکومت های مرتجع عربی با شدت تمام این پروژه را برای براندازی ادامه می دهند.
اوضاع بر وفق مراد استکبار جهانی نبود که از مهره های سوخته ای چون " مصی علینژاد " و بعدها "شاپرک شجری زاده" برای پیشبرد اهداف خود استفاده کردند. افرادی که در میان اپوزیسیون خارج نشین هم به عنوان کاسبان تحریم شناخته می شوند و تنها هنرشان سخنرانی علیه کشورمان در نشست های استکبار جهانی و تشویق بیشتر آنان به تحریم ملت آزاده ایران.

البته غرب بویژه کنگره آمریکا همواره به تروریست های منافق نیز کمک کرده و " مریم رجوی" را مورد حمایت قرار داده اند.
کار به جایی رسیده که غرب مهره هایی مانند " نازنین بنیادی" که به عنوان پرستوی" تام کروز" شناخته می شود و نقشی به وی در یک سریال شکست خورده دنباله فیلم آخرالزمانی ارباب حلقه ها داده اند را برای کمک به اپوزیسیون پرورش داده است.

نگاهی به اپوزیسیون زنانه به خوبی نشان می دهد چه کسانی داعیه دار حمایت از حقوق زنان هستند اما همین افراد پول می گیرند که تحریم ملت ایران را حمایت کنند.
با این حال ملت هوشمند ایران به خوبی هر بار که این افراد مانور داده و خودی نشان می دهند به صحنه آمده و از آنان برائت جسته و مرگ بر منافق و فتنه گر سر می دهند تا به گوش جهانیان برسانند که پشیزی به مترسک های آمریکایی توجهی ندارند و به خوبی می دانند این افراد هرزه سیاسی چه نیات شومی برای مردم غیور ایران در سر دارند و عملیات های کشتار مردم کرد چون " مروارید " را از یاد نمی برند.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
جشن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب، راهپیمایی 22بهمن، شکست دشمنان نظام،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش
V
آرشیو