وداع باشکوه «شهید مهقانی» در گرگان/دشمن با جنگ ترکیبی به دنبال تضعیف انقلاب اسلامی است

فرمانده سپاه نینوا گلستان با تقدیر از مراسم باشکوه وداع از بیستمین شهید مدافع حرم استان گفت: دشمن با به راه انداختن جنگ ترکیبی به دنبال تضعیف انقلاب اسلامی است آمریکا بداند هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و انتقام از شهدایمان محفوظ است.
وداع باشکوه «شهید مهقانی» در گرگان/دشمن با جنگ ترکیبی به دنبال تضعیف انقلاب اسلامی است
1402/01/16 - 18:17
تاریخ و ساعت خبر:
146428
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - به گزارش خبرگزاری زنان نیوز از گلستان، سردار علی ملک شاهکویی امشب در مراسم وداع بیستمین شهید مدافع حرم گلستان که با حضور باشکوه مردم روزه‌دار و شهیدپرور شهرستان دارالمومنین گرگان برگزار شد، اظهار کرد: شهدا زنده‌اند و نزد خداوند متعال روزی می‌خورند مردم شهرستان دارالمومنین گرگان مرحبا بر شما که گل کاشتید و ثابت کردید که عاشق شهدا و ارزش‌های انقلاب اسلامی هستید.
وی با گرامیداشت یاد و خاطره 4 هزار شهید گلستان تصریح کرد: درود بر شما مردم باوفا که ثابت کردید همواره پای دفاع از ارزش ها و ایثار و شهادت هستید.
فرمانده سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه به زودی انتقام شهدای مدافع حرم را از اسرائیل غاصب کودک کش خواهیم گرفت، ابراز کرد: شهید مدافع حرم مقداد مهقانی به ندای امام زمان حی و حاضر لبیک گفت و در سرزمین غریب به شهادت رسید.
ملک شاهکویی با اشاره به اینکه شهدای مدافع حرم آجر دو شهید را دارند، خاطرنشان کرد: امروز اسرائیل کودک کش و غاصب و جنایت کار ببیند که مردم شهرستان گرگان ساعت ها منتظر این شهید عزیز هستند و برای این شهید والامقام سرازیر پا نمی‌شناسند.
وی خطاب به دشمنان انقلاب اسلامی افزود: آمریکا و اسرائیل صدای مردم شهرستان گرگان را از حسینیه عاشقان ثارالله بشنود که چطور بچه های دهه هشتادی و دهه نودی به استقبال شهید مدافع حرم آمدند دشمن باید اینها را ببینید.
فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: دشمن در تلاش است اندیشه‌های ما را منحرف کند باید به آنها بگوییم شما این توان را ندارید آمدید با جنگ ترکیبی دین ما را تضعیف کنید ولی بدانید که زوال و نابودی از آن شماست.
ملک شاهکویی ابراز کرد: دشمن چهل سال هزینه کرد و تاکنون هیچ غلطی نتوانست انجام دهد و بعد از این هم هیچ غلطی نمی‌توانند کنند.
وی تصریح کرد: دشمن بداند در جای خودش انتقام شهدایمان را خواهیم گرفت این حق ماست این پیام سپاه پاسداران است.
ملک شاهکویی خاطرنشان کرد: مردم عزیز و خانواده های شهدا پدر، مادر، همسر شهید ببینید حسینیه عاشقان ثارالله مملو از عاشقانی است که برای شهید مدافع حرم مقداد مهقانی پرشور و باشکوه حاضر شدند که نماد آن است که مردم عاشق ارزش‌های اسلامی و شهدا هستند همه مردم گرگان خواهر و برادر شهید هستند.
فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: دشمن بداند اگر رهبرم حضرت سیدعلی خامنه‌ای «مدظله‌العالی» فرمان دهد تل‌آویو را با خاک یکسان خواهیم کرد.
وی اظهار کرد: پیام شهید مهقانی به اسرائیل غاصب این است که از ما عصبانی باش از این عصبانیت بمیر زیرا انقلاب اسلامی با تمام قدرت به پیش می‌رود امروز نیروهای دفاع وطنی در سوریه، عراق، افغانستان نقشه‌های شما را نقش برآب می‌کنند.
خبرنگار:سمیرا رجبی
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
تشییع پیکر شهید مقداد مهقانی، بیستمین شهید مدافع حرم استان گلستان،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش
V
آرشیو