همبستگی اپوزیسیونی که انتهایش به فحش و ناسزا ختم شد/ حساب توئیتری که با هجمه دشمنام بسته شد

بنیادی که حتی یک روز فعالیت سیاسی در کارنامه کاری خود نداشت و بیشتر با ماجرای حضورش کنار «تام کروز» شناخته می شد به یکباره خود را در این گردهمایی اپوزیسیونی به عنوان یکی از سران جا داد. اما با اضمحلال سریع این منشور همبستگی بیشتر از همه در مظان اتهام و فحش قرار گرفت به قول رسانه ها«ربع پهلوی، اسماعیلیون و علینژاد خودشان چون لشکر سایبری دارند به هم فحش می‌دهند؛ نازنین بنیادی که ظاهرا نه ته پیاز بود نه سر پیاز کلا از توئیتر رفت تا از جنبش خودخوانده زن زندگی آزادی یک زن کم شود.»
همبستگی اپوزیسیونی که انتهایش به فحش و ناسزا ختم شد/ حساب توئیتری که با هجمه دشمنام بسته شد
1402/01/27 - 12:03
تاریخ و ساعت خبر:
146941
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - امیبرحمزه نژاد: غبار فتنه ها کم کم کنار می رود و واقعیت اپوزیسیونی که با هم اعلام همبستگی کرده بودند به وضوح مشخص می شود. اخیرا کار اپوزیسیونی که میتینگ های سیاسی می گذاشتند و وقایع ایران را به زعم خود تجزیه تحلیل می کردند به جدال شدید رسیده است. جدالی که در آن رضا ربع پهلوی با خروج از این به اصطلاح منشور همبستگی فروپاشی آنرا اعلام کرد اما کار این جمع به همین جا ختم نشده و فحش و ناسزا چاشنی کار آنان شده است تا جایی که «نازنین بنیادی» که خود را یکی از سران مخالفان جمهوری اسلامی معرفی می کرد مجبور شد به علت شدت این ناسزاها حساب توئیتر خود را ببندد.
بنیادی که حتی یک روز فعالیت سیاسی در کارنامه کاری خود نداشت و بیشتر با ماجرای حضورش کنار «تام کروز» بازیگر پیشکسوت هالیوودی شناخته می شد به یکباره خود را در این گردهمایی اپوزیسیونی به عنوان یکی از سران جا داد. اما بعد از مدتی با افشای علت حضورش در کنار این بازیگر هالیوودی و همچنین اضمحلال سریع این منشور همبستگی بیشتر از همه در مظان اتهام و فحش و فضیحت قرار گرفت به قول رسانه ها،ربع پهلوی، اسماعیلیون و علینژاد خودشان چون لشکر سایبری دارند به هم فحش می‌دهند نازنین بنیادی که ظاهرا نه ته پیاز بود نه سر پیاز کلا از توئیتر رفت تا از جنبش خودخوانده زن زندگی آزادی یک زن کم شود.»
اما ماجرا به انصراف بنیادی بعد از رضا پهلوی از این جمع ختم نمی شود بلکه پیشتر نیز با توجه به نظرات عجیب و غریب «حامد اسماعیلیون» درباره گروه تروریستی منافقین در همین جمع بود که به یکباره نگاه ها به وی و ارتباطش با اعضای این گروهک تروریستی جلب شد و تشت رسوایی وی بدجوری به زمین خورد.
کار به جایی رسید که حتی همسر رضا ربع پهلوی نیز نسبت به نظرات اسماعیلیون درباره منافقین و ضرورت مطرح کردن بحث آنان دراین میتیگ سیاسی ( که حالت دفاعی و تطهیر آنان را داشت) به شدت انتقاد کرد که موجی از بحث های سیاسی را در شبکه های اجتماعی با خود به همراه داشت. گروهک منافقین که سال هاست به عنوان منفورترین گروهک نزد ایرانیان شناخته می شوند قصد داشتند و دارند تا با جذب افراد مختلف و استفاده از آنان از این تنفر جمعی و ملی کشورمان علیه شان بکاهند اما هر بار که مشخص می شود این گروهک فردی را برای تطهیرشان استخدام کرده است آن فرد به شدت مورد انتقاد قرار می گیرد؛ چراکه خون 17 هزار شهید از هموطنان بی گناه و همکاری با صدام در جریان جنگ تحمیلی با هیچ چیزی قابل شستشو نیست و در دل و ذهن مردم ایران این نفرت موج می زند.
آخرین فردی که مشخص شده است که با منافقین همکاری دارد و در یارکشی جدید این گروهک تروریستی یار آنان شده«سروش لشکری» ملقب به هیچکس خواننده رپ است که گویا از طریق والدین همسرش به دام منافقین افتاده است.
«اشکان فدایی» رپر معاند در توییت خود خبر از ارتباط همسرآقای رپر و صفحه مجازی 1500 تصویر با سازمان منافقین داد، اتفاقی که مدرکی دیگر دال بر جدیدترین سیاست گروهک تروریستی منافقین به حساب می‌آید، که برای سفیدسازی خود، بوقچی‌های مخفی استخدام می‌کنند.
حالا هم اسماعیلیون و هم آقای رپر با انتقادات بسیاری روبرو شده اند. حساب فرد آخر این کلکسیون اپوزیسیونی که مصی علینژاد باشد نیز از پیش مشخص است. علینژاد از جمله افرادی است که همواره به کاسبی سیاسی متهم شده است. همواره در مظان اتهام بوده که در شکست های اپوزیسیونی بیشتر از گذشته خود را نشان می دهد. خصوصا فردی مثل علینژاد که شکست های مختلفی را با ایجاد کمپین های ورشکسته زیادی در کارنامه کاری خود دارد.
فضای امروز اپوزسیون با توجه به مشخص شدن رگ و ریشه افرادی که سران این مجموعه خوانده می شدند به فحش و ناسزا علیه یکدیگر تبدیل شده که سبب شده نازنین بنیادی عطای حساب توئیتری خود را به لقایش ببخشد و بیش از پیش این منشور همبستگی از هم گسسته شود.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
نازنین بنیادی، زن ، زندگی ، ازادی،اپوزیسیون، منافقین، حذف نازنین بنیادی ، توئیتر،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش
V
آرشیو