عادلی که عادل نبود/ چرخش ۳۶۰ درجه‌ای فردوسی پور به سمت تمایلات ضدانقلاب

فردوسی پور، جهانبخش را به نمایندگی از اعضای تیم ملی بازخواست می کند که چرا در جام جهانی که یک رقابت حرفه ای ورزشی است سیاسی کاری نکردند و شاید فرودسی پور از بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران انتظار داشت که آنها نیز در اردوی تیم ملی در جام جهانی قطر آشوب به راه بیندازند و حتی زمین بازی را ترک کنند!
عادلی که عادل نبود/ چرخش ۳۶۰ درجه‌ای فردوسی پور به سمت تمایلات ضدانقلاب
1402/01/22 - 13:31
تاریخ و ساعت خبر:
146707
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - امیرحمزه نژاد: مصاحبه عجیب «عادل فردوسی پور» با «علیرضا جهانبخش» بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان که بیشتر به یک بازجویی به قول کاربران شبکه های اجتماعی و دستکم بازخواست می‌ماند تا یک گفت‌وگو، واکنش بسیاری را به دنبال داشته است.
فرودسی پور که برنامه جنجالی ۹۰ را چندین سال روی آنتن شبکه ۳ سیما داشت حالا در فضای مجازی و شبکه نمایش خانگی و تلویزیون های اینترنتی کار کرده و برنامه سازی می کند. نکته جالب توجه اینجاست که حالا فرودسی پور با حضور در این شبکه ها بیشتر می تواند برنامه مورد علاقه و محتوایی که تمایل شخصی اش به ساخت آنهاست را تولید کند.
به نظر می‌رسد عادل نه تنها در گفت و‌گو با جهانبخش چندان عادل نبود بلکه مصاحبه را به سوی یک بازخواست از جهانبخش و سایر اعضای تیم ملی آنهم دربرهه خاص جام جهانی فوتبال قطر کشانده است. فردوسی پور، جهانبخش را به نمایندگی از اعضای تیم ملی بازخواست می کند که چرا در جام جهانی که یک رقابت حرفه ای ورزشی است سیاسی کاری نکردند و شاید فرودسی پور از بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران انتظار داشت که آنها نیز در اردوی تیم ملی در جام جهانی قطر آشوب به راه بیندازند و حتی زمین بازی را ترک کنند!
حتی وی به رفتار کیروش که در آن زمان سرمربی تیم فوتبال ایران بود نیز انتقاد می کند؛ در حالی که وی به عنوان یک خارجی که سرمربی تیم فوتبال ایران شده است نه تنها باید کاری که وی محول شده را انجام دهد بلکه بایستی از ایجاد حواشی که کار وی را به عنوان مدیر فنی یک تیم مختل می کند، جلوگیری نماید.
جالب تر اینکه باید این مصاحبه را نه یک مصاحبه ورزشی بلکه یک بازخواست کاملا سیاسی و جناحی از جنس یک گروه خاص توصیف کرد. متاسفانه بعضا فردوسی پوردر این مصاحبه تنه به تنه تلویزیون های ضدانقلاب از جمله من و تو و ایران اینترنشنال می زند.
نکته اساسی دیگر اینجاست که فردوسی پورخود را یک فرد کاملا فوتبالی توصیف می کند اما چیزی که از این مصاحبه دیده می شود کاملا تمایلات جناحی است. اینکه چطور یک فرد حرفه‌ای در حوزه رسانه های ورزشی اینطور همه موارد جام جهانی قطر را کنار گذاشته و بازخواست می کند که چرا مثلا کیروش (سرمربی خارجی) با مردم ( بخوانید آشوبگران) همراه نشده و مثلا آشوب را به اردوی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی قطر نکشانده است.
از سوی دیگر فردوسی پور فضایی از مردم و اغتشاشات ترسیم می کند که با واقعیات کشور همخوانی ندارد. فردوسی پور در این فضاسازی کاذب تنه به تنه ضدانقلاب می زند و در راستای سیاست های تخریبی آنان حرکت می کند. وی به خوبی نشان می دهد که جایگاه فکری و نظری اش کجاست و متاسفانه خواسته های آنان را در این مصاحبه نمایندگی می کند. فردوسی پور بازخواست می کند که چرا اعضای تیم ملی فوتبال ایران که نماینده یک ملت هستند تن به تمایلات و خواسته های ضدمیهنی و ایران ستیزانه وی و امثال او نمی دهند. این موضوع یک تناقض بزرگ درونی برای افرادی چون فردوسی پور است و مشابه این حرکات را فقط در رسانه های من و تو و ایران اینترنشنال می بینیم؛ رسانه هایی که فارسی صحبت می کنند و ادعای ایرانی بودن دارند اما همه تحرکاتشان علیه ملت و کشورشان است.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
فردوسی پور، سیاست کاری در ورزش ، تمایلات ضد انقلاب عادلفردوسی پور
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش
V
آرشیو