مدرس دانشگاه در گفتگو با «زنان نیوز»:

مهمترین رسالت بانوان در عصر کنونی حفظ سنگر خانواده/ رسالت جهاد تبیین حضرت زینب (س) بر دوش بانوان است

مدرس دانشگاه گفت: مهمترین رسالت بانوان در عصر کنونی حفظ سنگر خانواده است زیرا جامعه و سایر اعضای خانواده را نیز در مقابل هجمه های زمان بیمه می کند.
مهمترین رسالت بانوان در عصر کنونی حفظ سنگر خانواده/ رسالت جهاد تبیین حضرت زینب (س) بر دوش بانوان است
1402/05/17 - 11:51
تاریخ و ساعت خبر:
152281
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - به گزارش گروه استانی «زنان نیوز» از البرز؛ زهره اسدی، مدرس دانشگاه و پژوهشگر در گفتگو با «زنان نیوز» گفت: حجاب یک دستور شرعی و عرفی کردن آن طعنه به اسلام و زیر سوال بردن حد الهی است.

وی ادامه داد: فعالان عرصه عفاف و حجاب روی شرعی بودن این قانون الهی تاکید کنند، زیرا وقتی وِجهه شرعی حجاب را حذف کنند، بی اعتباری آن در نزد عرف به سرعت اتفاق خواهد افتاد.

اسدی افزود: امروز دشمن از سناریوهای مختلف برای بی حجاب کردن زن مسلمان ایرانی استفاده می‌کند اما غافل از اینکه بانوان ایرانی حجاب را دوست دارند.

این مدرس دانشگاه تصریح کرد: در یک نظرسنجی که من در دانشگاه در بین دانشجویانم انجام دادم، آنها هیچ گاه با بی حجاب و بی بند و باری موافق نبودند بلکه آن را زنگ خطر جدی برای آغاز آسیب های اجتماعی در جامعه می دانستند.

وی گفت: بخش قابل توجهی از کم حجابی ها و بی حجابی ها در جامعه به جهل مردم بر می گردد، زیرا حقیقت حجاب و عفاف به درستی برای نسل جوان تبیین نشده است.

اسدی ادامه داد: امروز رسالت جهاد تبیین بر گردن همه مردم است و هیچ کس نمی تواند از این مهم شانه خالی کند زیرا دشمن با جنگ روایت ها درصدد تغییر افکار و عقاید نسل نوجوان و جوان ماست.

این مدرس دانشگاه افزود: مهمترین هدف دشمن از کشف حجاب تخریب بنیان خانواده است زیرا دشمن از نداشتن این مولفه دچار ضرر شده و آمار آسیب های اجتماعی و خودکشی و و بیمارهای روانی در غرب مهر تاییدی بر این ادعاست.

وی تاکید کرد: مهمترین رسالت بانوان در عصر کنونی حفظ سنگر خانواده است زیرا جامعه و سایر اعضای خانواده را نیز در مقابل هجمه های زمان بیمه می کند.

اسدی بیان کرد: حضرت زینب (س) در واقعه عاشورا با وجود اینکه 18 نفر از عزیزترین اقوام و نزدیکان خود را در یک روز از دست داد، اجازه نداد، که دشمن به هدف خود برسد و یک تنه با سلاح جهاد تبیین واقعه عاشورا را منتقل کرد و یزیدیان را به خشم وادار کرد.

این مدرس دانشگاه ادامه داد: اگر رسالت جهاد تبیین حضرت زینب (س) نبود، واقعه عاشورا در کربلا باقی می ماند، امروز نیز باید مهمترین هدف قیام ابا عبدالله که اصلاح دین و امر به معروف و نهی از منکر بود، به آیندگان با جهاد تبیین مادران و زنان به سرانجام برسد.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: جنگ تمام نشده و مبارزه ادامه دارد، بانوان باید با جهاد تبیین و با سلاح آگاهی فرزندان خود را در مقابل هجمه های رسانه ای دشمن بیمه کنند.

انتهای پیام/

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
استان البرز، خانواده، جهاد تبیین، زنان
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
البرز
V
آرشیو