مدرس دانشگاه در گفتگو با «زنان نیوز»:

بانوان در انتخابات و شور انتخاباتی نقش پررنگی دارند

مدرس دانشگاه گفت: بانوان به دلیل نقش همسری و مادری در انتخابات و شور انتخاباتی نقش پررنگی دارند.
بانوان در انتخابات و شور انتخاباتی نقش پررنگی دارند
1402/11/28 - 12:53
تاریخ و ساعت خبر:
190203
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از البرز؛ هدیه قاسمی، مدرس دانشگاه و عضو هیئت علمی دانشگاه در گفتگو با خبرنگار «زنان نیوز» گفت: بانوان در انتخابات و شور انتخاباتی نقش پررنگی دارند.
وی ادامه داد: زنان دو نقش مهم همسری و مادری را در خانه و از طرفی حضور فعالی در جامعه دارند و می‌توانند اعضای خانواده، دوستان و فامیل را با زبان نرم خود به حضور در صندوق‌های رای سوق دهند.
قاسمی افزود: امروز دشمن تمام ظرفیت خود را به صحنه آورده تا مانع حضور مردم در پای صندوق‌های رای شود و تمرکز ویژه‌ای روی نسل جوان گذاشته است تا با برجسته کردن نقاط ضعف، مانع حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای شود.
این مدرس دانشگاه تصریح کرد: زنان نقش بی‌بدیلی دارند و باید در خانه روشنگری کنند و سپس این روشنگری را در جامعه ترویج دهند.
وی گفت: معمولا دشمن با شبهاتی مختلف انتخابانتی سعی می‌کند که با ذهن‌ها بازی و مانع حضور حداکثری در پای صندوق رای شود، مادر باید دانش سیاسی داشته باشد تا بتواند فرزند را قانع کند.
قاسمی ادامه داد: امروز متاسفانه دانش رسانه فرزندان از والدین پیش گرفته و این نقطه ضعف جدی است و حاکمیت باید سواد رسانه والدین را به طروق مختلف ارتقا دهد، زیرا اگر این مهم محقق نشود، ضربه خواهیم خورد.
این مدرس دانشگاه افزود: دشمن در فضای مجازی با تزریق ناامیدی می خواهد مانع حضور مردم در پای صندوق‌های رای شود و هر مادر در کانون خانواده می تواند با دانش حربه های دشمن را خنثی کند.
وی تاکید کرد: رسانه با هوش مصنوعی و جنگ شناختی این قدر قدرت دارد که می تواند تمدن هفت هزار ساله ایران را هیچ کند و نقش مادران در جهاد تبیین بسیار بیشتر از مردان است.
قاسمی در پایان اظهار داشت: امیدوارم به اهمیت جهاد تبیین پی ببرید و مادر خودش را در این گردونه با ارتقای دانش و سواد سیاسی و رسانه قرار دهد، زیرا چشم اعضای خانواده اعم از همسر و فرزند به مادر است.
انتهای خبر/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
بانوان، انتخابات، همسر، خانواده
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
البرز
V
آرشیو