مدرس دانشگاه در گفتگو با «زنان نیوز»:

بانوان رسالت سنگینی در انتخابات بر عهده دارند

مدرس دانشگاه گفت: بانوان به دلیل نقش خطیر تعلیم و تربیت و همسری، رسالت بسیار سنگینی در انتخابات بر عهده دارند.
بانوان رسالت سنگینی در انتخابات بر عهده دارند
1402/11/01 - 10:47
تاریخ و ساعت خبر:
179084
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - در البرز سارا کلهر ، مدرس دانشگاهگفت: بانوان به دلیل نقش خطیر تعلیم و تربیت و همسری، رسالت بسیار سنگینی در انتخابات بر عهده دارند.
وی ادامه داد: باید با حضور در انتخابات، فرد اصلح را برای ورود به مجلس شورای اسلامی انتخاب کنیم و بانوان با نقش مادری و همسری در تشویق و ترغیب اهل خانه در انتخابات رسالت بسیار سنگینی بر عهده دارند.
کلهر افزود: امروز دشمن تمام ظرفیت خود را به صحنه آورده تا مانع حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای شود.
مدرس دانشگاه تصریح کرد: بانوان در تمامی عرصه های حساس و تاریخ ساز کشور حضور فعالی داشتند، در صورتی که هنوز در برخی از کشورها زنان حق رای ندارند.
وی گفت: دشمن در فضای مجازی با برجسته کردن نقاط ضعف کشور مانع رسیدن اخبار خوب و دستاوردهای نظام به نسل جدید می شود زیرا می خواهد مانع حضور نسل آینده ساز در پای صندوق های رای شود.
کلهر ادامه داد: یکی از عواملی که می تواند حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای را رقم بزند، بیان دستاوردهای نظام است.
مدرس دانشگاه افزود: امروز ایران در بسیاری از رشته های علمی جزو رتبه های نخست دنیاست اما دشمن در فضای مجازی اجازه نمی دهد نسل جوان دستاوردها را ببینیند و رسالت مادران در عصر کنونی جهاد تبیین است.
وی تاکید کرد: همه باید پای صندوق های رای حضور داشته باشیم تا برای ایرانی آباد بجنگیم و هر رای ما مشت محکمی بر دهان مستکبران عالم است.
کلهر گفت: دشمن با جنگ شناختی درصدد تسخیر ذهن و اعتقادات جوانان ماست و مادران باید در تمدن سازی، دستاوردهای نظام را به نسل آینده منتقل کنند و تمامی حربه های دشمن را خنثی کنند.
این مدرس دانشگاه در خاتمه خاطرنشان کرد: زنان در انتخابات و شور انتخاباتی نقش برجسته ای بر عهده دارند و مقام معظم رهبری در دیدار با بانوان کشور به این مهم متذکر شدند و وظیفه ما نیز به تصویرکشیدن انتخاباتی پرشور و باشکوه است.
انتهای خبر/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
مدرس دانشگاه، رسالت، انتخابات، نقش زنان ،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
زنان و سیاست
V
آرشیو