محکومیت هتک حرمت قرآن کریم توسط جمعی از فرهنگیان آذربایجان غربی

جمعی از فرهنگیان آذربایجان غربی در اقدامی خودجوش در جهت اعتراض و محکومیت به هتک حرمت قرآن کریم در محوطه اداره کل آموزش و پرورش استان تجمع کردند.
محکومیت هتک حرمت قرآن کریم توسط جمعی از فرهنگیان آذربایجان غربی
1402/06/03 - 14:40
تاریخ و ساعت خبر:
172892
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از آذربایجان غربی؛ جمعی از فرهنگیان آذربایجان غربی در اقدامی خودجوش با دست داشتن یک جلد قرآن کریم روز چهارشنبه اول مرداد ماه ضمن تجمع در محوطه اداره کل آموزش و پرورش استان، اهانت به ساحت مقدس کتاب اسمانی مسلمانان را محکوم کردند و خواستار برخورد جدی و قانونی با هتاکان شدند .

علی مطهری با حضور در جمع فرهنگیان گفت: بر هر مسلمان واجب است تا در برابر این توهین به ساحت مقدس قرآن کریم بایستد .



مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی ضمن تشکر از حضور خود جوش فرهنگیان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) در مورد این اهانت دشمن بیان کرد: بنا بر بیانات رهبر معظم انقلاب ، اهانت جنون‌آمیز به قرآن با شعار آزادی بیان نشان می‌دهد هدف حملات استکبار، اصلِ اسلام و قرآن است. علی رغم توطئه استکبار، قرآن روز به‌ روز پر فروغ‌ تر شده و آینده از آن اسلام است. همه‌ آزادی‏خواهان جهان باید در کنار مسلمانان با سیاست پلید توهین به مقدسات و نفرت‌پراکنی مقابله کنند.
















گزارش از زهرا صالحیان
انتهای پیام./*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
تجمع، خودجوش، قرآن کریم، هتک حرمت، آذربایجان غربی
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آذربایجان غربی
V
آرشیو