مریم غلامی بانوی کارآ،رین ارومیه ای؛

بانوان با کارآفرینی در جنگ اقتصادی نقش آفرین و اثرگذار هستند

مریم غلامی بانوی کارآفرین ارومیه ای حضور بانوان در عرصه های اقتصادی را مصداق بارز نقش آفرینی در جنگ اقتصادی دشمن برشمرد.
بانوان با کارآفرینی در جنگ اقتصادی نقش آفرین و اثرگذار هستند
1402/09/25 - 13:54
تاریخ و ساعت خبر:
177290
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - مریم غلامی ، بانوی کارآفرین ارومیه ای، متولد ۱۳۶۸ است که مدیریت یک کارگاه قالیبافی را برعهده دارد. ایشان از سال ۱۳۹۰ اقدام به تأسیس این کارگاه نموده و در ابتدا با نیروی کار ۲ الی ۳ نفر و با سرمایه ی اولیه ی نزدیک به ۴ میلیون تومان آغاز به کار کرده و هم اکنون روزی رسان ۲۰ نفر هنرمند قالیباف در مناطق محروم استان آذربایجان غربی می باشد .
وی با اشاره به اینکه میدان اقتصادی ، مهم ترین میدان جنگ این روزهاست، گفت: امروزه زنان باید با حضور هر چه پررنگ ترشان در این عرصه، باعث ایجاد امید در جامعه و به خصوص در میان بانوان شوند.
این بانوی کارآفرین ادامه داد: بانوان باید با توجه به هر هنر یا توانایی که دارند، بدون شک و تردید، و با اتکا به خود، قدم در این میدان گذاشته و پله پله جلو روند و بدانند که در تمامی لحظاتشان، خداوند یاری ده و روزی رسان آن هاست.

وی در رابطه با تسهیلات موجود برای بانوان کارآفرین افزود: البته که باید افراد در هر بخش از کار ، بدون داشتن انتظار از دیگران، روی پای خود بایستند و به خود متکی باشند، اما در این راه ، تمامی ارگان ها نیز باید دست به دست هم دهند تا با حمایت از کارآفرینان، باعث ایجاد انگیزه ای برای ادامه راهشان باشند. البته این را نیز باید افزود که حمایت فقط مالی نیست. فراهم کردن بازار فروش مناسب و پشتیبانی برای دستیابی به مصالح با کیفیت، خود از بهترین حمایت هاست.

غلامی با اشاره به اهمیت رسانه در تقویت و توسعه کارآفرینی در سطح جامعه گفت: رسانه نیز در معرفی زنان تأثیرگذار و کارآفرین باید به خوبی فعالیت کرده و با معرفی آنان به مردم، باعث ترغیب آنان،خصوص بانوان، برای قدم گذاشتن در این عرصه شوند.

مصاحبه از مائده خانی./*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
کارآفرین، قالیبافی، ارومیه، میدان اقتصادی
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آذربایجان غربی
V
آرشیو