سردار محمد حسین رجبی فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی:

بانوان نقش ویژه‌ای در ایجاد امنیت،توسعه و معیشت پایدار و عمران و آبادانی دارند/در حوزه خدمات رسانی هیچ تفاوتی بین عزیزان شیعه و سنی قائل نیستیم

سردار محمد حسین رجبی در همایش تخصصی قرارگاه زن و خانواده به نقش ویژه بانوان در ایجاد امنیت،توسعه و معیشت پایدار و عمران و آبادانی اشاره و بر تداوم نقش آفرینی و اثرگذاری بانوان تأمید کرد.
بانوان نقش ویژه‌ای در ایجاد امنیت،توسعه و معیشت پایدار و عمران و آبادانی دارند/در حوزه خدمات رسانی هیچ تفاوتی بین عزیزان شیعه و سنی قائل نیستیم
1402/06/28 - 11:24
تاریخ و ساعت خبر:
173898
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - سردار رجبی فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی درهمایش تخصصی قرارگاه تعالی زن و خانواده که روز دوشنبه 27 شهریور ماه در سالن شهید امینی سپاه شهداء آذربایجان غربی برگزار گردید گفت: امنیت، اصلی ترین عنصر تمامی اقدامات بوده و امنیت زیربنای هر اقدام و کاری است. امنیت پایدار مردمی و عمران، آبادانی و معیشت پایدار دو راهبرد اصلی ما است. البته در کنار اقدامات نظامی و تامین امنیت پایدار، اقدامات نرم و فرهنگی و عمرانی نیز حائز اهمیت است.




فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی بر اهمیت خودسازی در میان بانوان و دختران تأکید کرده و گفت: بانوان می توانند نقش ویژه‌ای در ایجاد امنیت،توسعه و معیشت پایدار و عمران و آبادانی داشته باشند و باید نیز به این نقش خود ایفا کنند اما نباید از این نکته غافل شد که بدون خودسازی، تأثیرگذاری اتفاق نمی افتد.



وی در ادامه افزود: دشمنان هیچ گاه خیرخواه مردم ما نبوده اند لذا باید همواره در مقابل توطئه های و نقشه های شوم دشمنان نظام و انقلاب هوشیار باشیم که در این خصوص نیز، بانوان اهل سنّت ثابت کرده اند که می توانند در کنار بانوان اهل تشیع درحفظ و حراست از ارزشهای والای اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی و راهبری درست و مطلوب مأموریت ها ایفای نقش کنند.

سردار محمد حسین رجبی در پایان با اشاره به اقدامات شایسته بسیج سازندگی در حوزه مردم یاری، محرومیت زدایی و فعالیت های عام المنطقه ، بر لزوم تبیین و افزایش آگاهی آحاد مردم از تلاشهای صورت گرفته تأکید کرده و تصریح کرد: در حوزه خدمات رسانی هیچ تفاوتی بین عزیزان شیعه و سنی قائل نیستیم. بانوان می توانند به عرصه جهاد تبیین ورود پیدا کرده و تبیین پیشرفت ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی ایفای نقش کنند.







انتهای پیام./

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
آذربایجان غربی، همایش، قرارگاه، زن و خانواده، خدمات رسانی، شیعه، سنی
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آذربایجان غربی
V
آرشیو