جشنواره غذاهای بومی و محلی در نسیم شهر بهارستان برگزار شد

جشنواره غذاهای بومی و محلی با حضور امام جمعه بخش بوستان بهارستان حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی و جمعی از مسئولین شهرستان بهارستان در مصلی نسیم شهر برگزار شد.
جشنواره غذاهای بومی و محلی در نسیم شهر بهارستان برگزار شد
1402/09/05 - 09:52
تاریخ و ساعت خبر:
176901
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - استان تهران: به همت بانوان شهرستان بهارستان بخش بوستان و با همکاری حوزه حضرت خدیجه (س)، جشنواره غذا‌های بومی محلی با هدف حفظ آیین و سنت‌های بومی و قدیمی شهرستان های مختلف ایران و به نمایش گذاشتن توانمندی‌های بانوان برپا شد.
در این جشنواره ۷٠ نفر از بانوان و دختران این شهرستان انواع غذا‌های محلی و بومی شهرستان خود را تهیه و در این جشنواره عرضه کردند. بانوان خوش ذوق در این جشنواره بیش از ۵٠ نوع غذای سنتی و بومی، انواع آش و نان‌های محلی را ارائه کردند.
در این جشنواره بیش از ۵٠ نوع از غذاهای محلی و سالم روستاها و شهرهای مختلف از استان های گیلان، مازندران، همدان، لرستان، آذربایجان‌شرقی، زنجان، خوزستان و اردبیل بر پا شد.

در پایان این مراسم جوایزی برای نفرات برتر جشنواره براساس میزان توجه به سنت‌ها و آیین‌های بومی و محلی در پخت غذا و طعم آن‌ها در نظر گرفته شد و از بقیه شرکت کنندگان نیز با هدایایی قدردانی شد.







انتهای پیام / *

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
جشنواره غذاهای بومی، نسیم شهر بهارستان، مصلی نسیم شهر، غذاهای سنتی و بومی
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
تهران
V
آرشیو