مسئول سازمان بسیج جامعه زنان کشور خبر داد:

اجلاسیه تجلیل از مادران و همسران شهدای جبهه مقاومت برگزار می‌شود

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان کشور اظهار داشت: در هفته بزرگداشت مقام زن، اجلاسیه تجلیل از مادران و همسران شهدای جبهه مقاومت برگزار می‌شود.
اجلاسیه تجلیل از مادران و همسران شهدای جبهه مقاومت برگزار می‌شود
1402/10/13 - 11:52
تاریخ و ساعت خبر:
178452
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - استان تهران: مینا بیابانی مسئول سازمان بسیج جامعه زنان کشور عصر امروز در حاشیه مراسم پویش فاطمی «بانوان ایرانی، نبض زندگی، اهدای خون»، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این برنامه با هدف حضور بانوان کشور به‌ ویژه بانوان بسیجی، در امر خداپسندانه اهدای خون تدارک‌ دیده‌ شده است.
وی با اشاره به اینکه این اولین پویش اهدای خون برای بانوان نیست، عنوان کرد: درصورتیکه بانوان در این اقدام خداپسندانه پای‌ کار حاضر شوند، اهدای خون در بین آحاد مردم نهادینه شده و همچنین از خون اهدائی بانوان که جزو طیف افراد سالم به شمار می‌روند، می‌توان برای نجات جان بیماران نیازمند استفاده کرد.
این مقام مسئول به سایر برنامه‌های سازمان بسیج جامعه زنان کشور اشاره و مطرح کرد: در هفته مقاومت و میلاد حضرت صدیقه طاهره (س) اجلاسیه تجلیل از مادران و همسران شهدای جبهه مقاومت در سالروز ولادت حضرت زهرا سلام‌الله علیها و شهادت حاج‌ قاسم سلیمانی برگزار خواهد شد.
بیابانی در همین رابطه بیان داشت: همواره نقش مادران و همسران در عرصه حماسه و جهاد را پررنگ می‌بینیم، اما به لحاظ اینکه این نقش در نیمه پنهان قرار گرفته و مردم این نقش‌آفرینی‌ها را به‌ خوبی نتوانستند لمس کنند، این اجلاسیه قصد دارد از مادران و همسران شهدای جبهه مقاومت به‌ نوعی تجلیل به عمل آورد.
وی معرفی نقش مادران قهرمان‌پرور به دختران و زنان جامعه را حائز اهمیت دانست و تصریح کرد: در این برنامه از مادران فرماندهان شهید و سرداران در قید حیات تجلیل می‌شود تا این زنان قهرمان‌پرور برای دختران و زنان جامعه ما الگو شده و از آنها تأسی بگیرند.
مسئول سازمان بسیج جامعه زنان کشور از اجرای پویش‌های متنوع در فضای مجازی خبر داد و خاطرنشان کرد: این برنامه‌ها با عنوان نسل سلیمانی سربازان ولایت بوده که به نوجوانان اختصاص داشته و همچنین برنامه ویژه‌ای برای کودکان در پایگاه‌های مقاومت برگزار خواهد شد.
انتهای پیام / *

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
پویش اهدای خون، بانوان ایرانی نبض زندگی، مسئول سازمان بسیج جامعه زنان کشور، مینا بیابانی، اجلاسیه تجلیل
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
تشکل های بانوان
V
آرشیو