آیین افتتاحیه مدرسه ام سلام در نصیرشهر رباط کریم

آیین افتتاح مدرسه ام سلام به همت خیرین مدرسه ساز و با حضور رئیس آموزش و پرورش رباط کریم، شورای شهر و شهردار نصیر شهر با احداث 12 کلاس در زمینی به مساحت 2000 متر مربع برگزار شد.
آیین افتتاحیه مدرسه ام سلام در نصیرشهر رباط کریم
1402/11/01 - 10:28
تاریخ و ساعت خبر:
189188
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - آیین افتتاح مدرسه ام سلام در نصیرشهر رباط کریم به همت خیرین مدرسه ساز، خانواده‌ شهیدان اسماعیلی منش و با حضور رئیس آموزش و پرورش شهرستان رباط کریم، شورای شهر، شهردار نصیرشهر و نماینده مجلس برگزار شد.
مدرسه خیر ساز ام سلام با ۱۲ کلاس و اعتبار ۲۴۰ میلیارد ریال در نصیرشهر افتتاح و آماده بهره برداری شد. این مدرسه با اعتبار ۲۴۰ میلیارد ریال از سوی خیر ساز مدرسه ساز و همچنین زمین اهدایی از سوی شهرداری و شورای اسلامی نصیرشهر در بازه زمانی یک سال و نیم احداث شده است.
گفتنی است این مدرسه در زمینی به مساحت ۲۰۰۰ متر مربع و زیر بنای ۱۳۲۰ متر مربع با ۱۲ کلاس ، ۷ اتاق اداری، یک باب نمازخانه به مساحت ۱۰۰ متر مربع و دیگر ملزومات ساخته شده است.








خبرنگار: آیلین زحلی مند
انتهای پیام / *

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
فتتاح مدرسه ام سلام,شهرداری افتتاح مدرسه در نصیرشهر، مشارکت شهرداری با خیر ساز، مشارکت شورای اسلامی با خیر ساز، مدرسه ام سلام
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
تهران
V
آرشیو