جلوه های بی بدیل شکوه حضور مردم استان تهران در فجر چهل و پنجم انقلاب

مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه و جشن چهل و پنجمين سالگرد پيروزی انقلاب اسلامی همزمان با سراسر کشور، با حضور پرشکوه و گسترده مردم انقلابی و مسئولان شهرستان های استان تهران برگزار شد.
جلوه های بی بدیل شکوه حضور مردم استان تهران در فجر چهل و پنجم انقلاب
1402/11/23 - 14:00
تاریخ و ساعت خبر:
190038
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - همزمان با سراسر کشور و ساعاتی زودتر از آن چه برای شروع راهپیمایی اعلام کرده بودند مردم ولایت مدار استان تهران به خیابان‌های شهر آمدند تا جزو اولین افرادی باشند که خود را برای جشن سالگرد پیروزی انقلاب خود را مهیا کرده‌اند.
در شهرستان قرچک، محل شهادت شهدای قیام خونین 15 خرداد سال 42، مردم همیشه در صحنه در کنار مسئولین شهرستان با اجتماع در میدان امام (ره) و حرکت به سمت مسجد جامع، صحنه‌های بی‌نظیری از عشق و ارادت خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی به نمایش گذاشتند.

مردم و مسئولان فیروزکوه نیز با گردهمایی در میدان معلم شهر فیروزکوه، خشم و انزجار خود را نسبت به استکبار جهانی نشان دادند.
محمد حیدری‌منش فرماندار فیروزکوه در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن اظهار داشت: قطعاً راهپیمایی امروز ادامه مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن سال ۵۷ است؛ امروز مردم فیروزکوه ثابت کردند پیوند آنها با انقلاب اسلامی جدایی‌ناپذیر است.
وی گفت: حضور مردم در صحنه‌های مختلف علاج حل مشکلات کشور است، دولت مردمی با نگاه جهادی در تلاش است مشکلات مردم را حل نماید، در این دولت گفتمان واحد در کشور صورت گرفت و دولت در رویه خود ثابت کرد همسو با نگاه رهبری است.

بداله نوحی فرماندار بهارستان در جمع راهپیمایان بخش بوستان ضمن گرامیداشت دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با بیان اینکه دشمن به دنبال القای یأس و ناامیدی در بین مردم است، گفت: حضور گسترده مردم در ۴۵ سالگی انقلاب بار دیگر نقشه های شوم دشمنان را نقش بر کرد.
نوحی افزود: در زمان پیروزی انقلاب اسلامی هیچ سیاستمدار و نظریه پردازی تصور هم نمی کرد که انقلاب ایران در مقابل رژیم تا بن دندان مسلح که حمایت شرق و غرب را نیز داشت، به پیروزی برسد.

گفتنی است، سخنرانی فرماندار شهرستان ها، اجرای گروه سرود دانش آموزی و گروه سرود مسجدها و آتش زدن پرچم آمریکا و اسرائیل، برپايی ايستگاه کتاب و قرائت قطعنامه از ديگر برنامه های جشن بزرگ انقلاب بود.
حضور پرشور جوانان و آینده سازان ایران اسلامی در کنار موی سپیدان و یادگاران انقلاب اسلامی جلوه‌هایی از عشق پیوستگی نسل‌های مختلف انقلاب را نشان‌ داد و ثابت کرد حتی جوانانی که امام راحل و انقلاب اسلامی را درک نکرده اند نیز به آرمان‌های آن پایبند بوده و از میراث پدران خود به خوبی حراست می کنند.
مردم در حالی که پلاکاردهایی با مضامین مقاومت در برابر استکبار در دست داشتند، فریاد های مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آل سعود، هیهات من الذله، ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند، حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست، سر دادند.



















انتهای پیام / *

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
راهپیمایی فجر چهل و پنجم انقلاب، راهپیمایی 22 بهمن در استان تهران
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
تهران
V
آرشیو