در مراسم اولین سالگرد شهید آزاده ورامین؛

سرلشکر ایزدی: شهدا دخیره های عالم بقا هستند

سرلشکر مصطفی ایزدی معاون امور راهبردی و اشراف ستاد کل نیروهای مسلح و فرماندهی قرارگاه سایبری و تهدیدات نوین قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا در مراسم سالگرد اولین شهید آزاده جانباز بهروز ترکاشوند که در شهرستان ورامین برگزار شد، اظهار داشت: شهدا ذخیره‌های عالم بقا هستند.
سرلشکر ایزدی: شهدا دخیره های عالم بقا هستند
1402/09/11 - 07:40
تاریخ و ساعت خبر:
177162
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از استان تهران: سرلشکر ایزدی معاون امور راهبردی و اشراف ستاد کل نیروهای مسلح و فرماندهی قرارگاه سایبری و تجهیزات نوین قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا در مراسم سالگرد شهید بهروز ترکاشوند گفت: انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام رضوان الله علیه انقلاب ارزش‌هاست، همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند بزرگداشت شهیدان بزرگداشت ارزش‌هایی است که آنها جان خود را برای او فدا کردند و ما باید در این حوزه همیشه فعال باشیم.
وی افزود :ما در خدمت خانواده شهدای گرانقدر هستیم؛ حرکت انقلابی اسلام در انسان یک بعثت درونی به وجود می‌آورد که با جهاد اکبر شدنی است و دیدیم شهدا عند ربهم یرزقون گفتند و جهادگونه راهی جبهه های نبرد شدند
سرلشکر ایزدی بیان کرد :همانطور که در سوره مبارکه قدر بر پیامبر نازل شد که این سوره به قلب مبارک آن حضرت نازل شد، نزول ملائکه این نیست که فقط در زمان پیامبر اکرم بوده، نزول ملائکه به فرمایش قرآن تداوم‌دار و مستدام است.
وی با اشاره به اهمیت جایگاه شهید و شهادت اظهارکرد:ما رسالتی داریم که خودمان را بسازیم و شهدای گرانقدر ما اینگونه بودند و باید خود را مهیا برای بعثت درونی کرد، کسی که مانند شهدا برای خداوند قیام کند در راه پیامبر و ولایت قدم بردارد این شخص در مسیر تعالی قرار گرفته است؛هر شخصی که بخواهد در مسیر تعالی قرار بگیرد باید تفکر و اندیشه داشته باشد،کسی که به فرمایش مولای متقیانان اندیشه کند، این شخص در مسیر رشد قرار می‌گیرد و این را در هیچ جای جهان نمی توان یافت.
فرمانده قرارگاه سایبری زندگی شهدای شاخص را مثال زد و اذعان کرد :شهیدانی چون سلیمانی، ستاری، بابایی و ترکاشوند مجاهدت کردند؛ راه قیام، تفکر و تذییب را طی کردند و به درجه حکمت رسیدند؛ افرادی که در جامعه می‌خواهند مانند شهیدان والامقام به حکمت برسند باید در راه ارزش‌ها قیام کنند و برای حفظ ارزش‌ها تلاش کنند تا جامعه را بسازند و بدانیم چنین جایگاه هایی قطعا دست یافتنی است.
وی افزود :انقلاب‌اسلامی جوهرش حکمت و عدالت اجتماعی است و برای این است که ما می‌گوییم انقلاب‌اسلامی برخلاف تفکرات مادی و کشورهای غربی است که انسان‌ها را به سمت لجنزار هدایت می‌کنند و انسان‌ها را از انسانیت دور می‌کنند، نمونه ملموس آن را می توان در غزه دید، جنایت‌ها و کشتار مردم مظلوم غزه این تفکر و تمدن غربی است، اما تمدن و تفکر اسلامی این چنین نیست.
این مقام مسئول در پایان ضمن زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا گفت: آزادگان سرافراز ما در جبهه و اسارت خود را ثابت کردند و مانند شهید ترکاشوند رنج اسارت را به جان خریدند تا ما بتوانیم به اهداف امام و انقلاب اسلامی نزدیک شویم.
خبرنگار: هانیه کشوری
انتهای پیام / *

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
سالگرد اولین شهید آزاده و جانباز شهرستان ورامین، سرلکشر ایزدی، شهدای ورامین، اولین سالگرد شهید بهروز ترکاشوند
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
تهران
V
آرشیو