جانباز 70 درصدی که حاج قاسم به دیدارش رفت/همیشه آماده دفاع از کشورم هستم

یوسف قزلسفلی جانباز 70 درصدی شهرستان مینودشت است و زمانی که از ناحیه کلیه، چشم، دست و پا به شدت مجروح و بی‌هوش شده بود حاج قاسم به ملاقاتش آمده بود.
جانباز 70 درصدی که حاج قاسم به دیدارش رفت/همیشه آماده دفاع از کشورم هستم
1401/12/10 - 10:52
تاریخ و ساعت خبر:
145685
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از گلستان، یوسف قزلسفلی جانباز 70 درصدی شهرستان مینودشت هنگامی که از ناحیه چشم، دست، پا و کلیه به شدت آسیب دیده و نیمه بی‌هوش بود متوجه حضور سردار دلها «شهید حاج قاسم سلیمانی» شد.
جانباز سرفراز شهرستان مینودشت در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار زنان نیوز از گلستان گفت: متولد سال 1345 هستم و سه فرزند دارم و برای دفاع از کشورم تا پای جان می‌ایستم.
یوسف قزلسفلی ادامه داد: من به مدت 43 روز به صورت آموزشی در کردستان خدمت کردم و هنگامی که جنگ تمام شد توسط کومله ها مجروح شدم.

این جانباز سرفراز انقلاب اسلامی تصریح کرد: در سال 1365 که جنگ تمام شده بود ما در حال نماز خواندن بودیم وقتی نماز به پایان رسید کومله ها به ما حمله کردند و یک نارنجک جلوی پای من افتاد و منفجر شد و چشم راست من از حدقه بیرون زد و صورتم پر از خون شد و بی‌هوش شدم.

وی افزود: یک رزمنده اهل مینودشت وقتی مرا در این حال دید فورا به درمانگاه برد و من تا دو هفته بیهوش روی تخت بستری بودم وقتی به هوش آمدم متوجه شدم در تهران هستم.
این جانباز دفاع مقدس خاطرنشان کرد: اکنون چشم راست من مصنوعی است و دست و پای راست من هردو فلج است و کلیه ام پیوندی است و مجبورم برای کلیه ام هرچند ماه یکبار به تهران بروم.

قزلسفلی افزود: فردی که به من کلیه داد شهید امان اللهی بود این شهید بزرگوار با اهدای سه عضو از بدن خود جان سه نفر را نجات داد.
وی با بیان اینکه کومله ها همان داعشی های امروز هستند، گفت: کومله همان داعشی است و نقش جبهه مقاومت و شهید سردار سلیمانی در از بین بردن این غده سرطانی بسیار ارزشمند است.

وی ادامه داد: اگر زمانی جنگی اتفاق بیافتد و توانی داشته باشم با همه وجود وارد میدان می‌شوم و با دشمنان خواهم جنگید.
انتهای پیام/

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
جانباز دفاع مقدس، استان گلستان، یوسف قزلسفلی ، جناباز 70درصد، روز جانباز، دفاع از وطن ،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
گفتگو
V
آرشیو