تولید در دولت شهید رئیسی رونق گرفته بود

کار آفرین صنعت فولاد گفت : شهید رئیسی پیگیری مجدانه‌ای برای رفع مشکلاتی داشت که بر سر راه اقتصاد و تولید در کشور بود و امیدواریم پس از ایشان نیز مسئولان ادامه دهنده راه او باشند و موجب پیشرفت و توسعه کشور شوند.
تولید در دولت شهید رئیسی رونق گرفته بود
1403/03/06 - 13:08
تاریخ و ساعت خبر:
193677
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - احرامیان، کارآفرین صنعت فولاد در یزد در گفتگو باخبرنگارزنان ایران: شهادت آیت‌الله رئیسی ضایعه بسیار بزرگی برای ملت ایران بود و ملت ایران را داغدار کرد.تولید در دولت سیزدهم و با ریاست رئیس جمهور شهید آیت‌الله رئیسی رونق گرفته بود.
شهید رئیسی پیگیری مجدانه‌ای برای رفع مشکلاتی داشت که بر سر راه اقتصاد و تولید در کشور بود و امیدواریم پس از ایشان نیز مسئولان ادامه دهنده راه او باشند و موجب پیشرفت و توسعه کشور شوند.
شهید رئیسی در راه حل مشکلاتی که برای تولیدکنندگان و صنعتگران در کشور وجود داشت قدم برمی‌داشت و همواره دستورات لازم را برای رفع مشکلات می‌داد.مقامات و مسئولان استانی که به عنوان نمایندگان دولت سیزدهم در یزد فعالیت می‌کردند با تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی همکاری داشته و دارند و به رونق تولید و امور اقتصادی استان کمک کردند. آیت‌الله رئیسی شبانه روز به دنبال خدمت به مردم بود و جهادی و با خلوص نیت عمل می‌کرد و به معنای واقعی کلمه مردم‌دار و خدمتگزار بود.

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
تولید، دولت شهید رییسی،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
گفتگو
V
آرشیو