شهید سلیمانی از ارکان اساسی مقابله با نقشه‌ها و راهبردهای استکبار جهانی در منطقه بود

جعفری با تاکید بر اینکه شهید سلیمانی با الگوگیری از مکتب امامین انقلاب و راه اندازی بسیج مردمی در منطقه ظرفیت‌های مختلف در کشورها را برای دفاع از اسلام پای کار آورد، عنوان کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی از ارکان اساسی مقابله با نقشه‌ها و راهبردهای استکبار جهانی در منطقه بود.
شهید سلیمانی از ارکان اساسی مقابله با نقشه‌ها و راهبردهای استکبار جهانی در منطقه بود
1402/10/13 - 10:50
تاریخ و ساعت خبر:
178416
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - سیده سمیه جعفری در گفتگو با خبرنگار زنان ایران در همدان شهرستان کبودراهنگ، با تبریک میلاد دخت پیامبر و هفته زن و گرامیداشت چهارمین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: ما بر اساس آموزه های قرآنی معتقدیم شهدا زنده اند و ناظر بر اعمال و رفتار ما هستند، از این‌رو باید مراقب باشیم تا خدایی ناکرده با رفتارمان خود را از اهداف و مسیر نورانی شهدا دور نکنیم.
فرمانده بسیج حوزه حضرت زهرا(س) ابراز کرد: شخصیت شهید سلیمانی را باید سرلوحه تمام ابعاد زندگی خود قرار دهیم چرا که ایشان اسطوره بی نظیر و بی بدیل تاریخ کشور ماست و با دلاورمردی ها و رفتار و سلوک او برای ما وتمامی ملت جهان بخصوص جوانان این مرز و بوم همواره الگو جامع و کاملی خواهد بود.
وی با تاکید بر اینکه شهید سلیمانی با الگوگیری از مکتب امامین انقلاب و راه اندازی بسیج مردمی در منطقه ظرفیت‌های مختلف در کشورها را برای دفاع از اسلام پای کار آورد، عنوان کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی از ارکان اساسی مقابله با نقشه‌ها و راهبردهای استکبار جهانی در منطقه بود.
جعفری با اشاره به اینکه شهید سلیمانی در میدان‌ها دقیق و منطقی بود افزود: سلیمانی یک مکتب است و مخصوصاً مکتب تربیتی که هیچ چیزی به اندازه الگو، قدرت تربیت ندارد.
وی با بیان اینکه شهید سلیمانی تجسم عینی و عملی آرمان‌هایی است که سال‌هاست بر آن پافشاری کردیم، یادآور شد: او یک متفکر کامل از مبانی انقلاب است و قبل از اینکه حرف بزند، عمل کرده و به اثبات رسانده است.
فرمانده بسیج حوزه حضرت زهرا(س) با اشاره به اهمیت تربیت نسل جوان انقلابی خاطرنشان کرد: دشمن امروز در بستر فضای مجازی به دنبال کاشت بذر یأس و ناامیدی و دور کردن نسل جوان از اهداف انقلابی است، گفت: ما باید از مکتب سردار سلیمانی به عنوان یک الگوی رفتاری در تربیت فرزندان و نسل جوان کشور مدد بگیریم.
وی با تاکید بر اینکه مهمترین شاخص برای پیشرفت یک کشور امن بودن آن کشور از دسیسه‌های دشمنان است، خاطرنشان کرد: امروز مسئولان کشور باید تمام توان خود را در راستای رفع مشکلات مردم قرار داده و در رفع کمبودهای کشور تلاش کنند.
✍️سمیراسبزی

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
حاج قاسم، شهید سلیمانی، سالروز شهادت شهید سلیمانی، امنیت، همدان
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
تشکل های بانوان
V
آرشیو