رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان:

دشمن تنها به فکر بزرگنمایی مشکلات انقلاب اسلامی است تا نسل جوان ما را نا امید و روحیه انقلابی را از بین ببرد

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان گفت:ما باید حواسمان به فضای مجازی باشد چرا که دشمن در فضای مجازی نقشه های خود را دنبال و با تبلیغات مسموم خود در فضای مجازی اقدام به توطئه می‌کند و سعی دارد مردم و الخصوص جوانان را از آرمان های انقلاب دور و نسبت به نظام دلسرد کند .
دشمن تنها به فکر بزرگنمایی مشکلات انقلاب اسلامی است تا نسل جوان ما را نا امید و روحیه انقلابی را از بین ببرد
1402/11/16 - 11:26
تاریخ و ساعت خبر:
189732
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - سیستان و بلوچستان ، حجت الاسلام علی مصطفوی نیا در نشست جهاد تبیین که با هدف بیان دستاورد های انقلاب اسلامی و حضور حداکثری در انتخابات پیش رو با همت سازمان بسیج حقوقدانان سپاه سلمان در سالن جلسات شهید بهشتی دادگستری در زاهدان برگزار شد، گفت: دشمنان چشم دیدن بقای انقلاب را ندارند اما به کوری چشم تمامی حسودان، انقلاب ما سرفراز و با عزت مثل روزهای اول انقلاب ارزش ها و آرمان های خود را به دست گرفته و دنبال می کند.
وی افزود: آرمان های انقلاب فراموش شدنی نیست ، آرمان های انقلاب همواره در زمان نسلی که انقلاب را تشکیل داد ،نسلی که ادامه داد و نسل حاضر همیشه یکی بوده و در هر شرایطی از آرمان های انقلاب اسلامی دفاع خواهد شد.
حجت الاسلام علی مصطفوی نیا تشریح کرد: در زمان اغتشاشات سال گذشته دشمن خوشحالی می کرد برای برپایی اغتشاشات که افراد گول خورده را به خیابان بیاورد و حضور مردم در 22 بهمن را تحت شعاع قرار دهد اما مردم ما در ۲۲ بهمن دلبستگی خود را نشان دادند و حضور با شکوه در این صحنه برای همه ی دشمنان ایران اسلامی پیامی سنگین داشت.
وی گفت: حضور مردم در 22 بهمن سال گذشته معجزه ای بزرگ بود که شیعه و سنی، سیستانی و بلوچ علاقمندی خود را به انقلاب نشان دادند و امسال هم یکبار دیگر علاقمندی خود را نشان خواهند داد.
رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان در ادامه به هجمه دشمن در فضای مجازی اشاره کرد و گفت: ما باید کاملا حواسمان به فضای مجازی باشد چرا که دشمن در فضای مجازی نقشه های خود را دنبال و با تبلیغات مسموم خود در فضای مجازی اقدام به توطئه می‌کند و سعی دارد مردم و الخصوص جوانان را از آرمان های انقلاب دور و نسبت به نظام دلسرد کند .
مصطفوی نیا گفت: دشمن به فکر ما نیست که عیوب ما برطرف شود به فکر بزرگنمایی است تا نسل جوان ما را نا امید و روحیه انقلابی را از بین ببرد.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان، حجت الاسلام علی مصطفوی نیا،نشست جهاد تبیین ، دستاوردهای انقلاب اسلامی ،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
سیستان و بلوچستان
V
آرشیو