فرمانده سپاه سیستان و بلوچستان :

اسرائیل در شش ماه گذشته چهره واقعی خود را برای جهانیان به نمایش گذاشت/جنایت جدید چابهار و راسک با هدف تحت شعاع قرار دادن روز قدس انجام شد

زنان و مردان شیعه و سنی استان با حضور چشمگیر خود در راهپیمایی روز جهانی قدس ضمن سر دادن شعار «مرگ بر اسرائیل» ضمن اعلام حمایت از ملت مظلوم فلسطین، خشم و انزجار خود را از جنایات استکبار جهانی و در رأس آن رژیم صهیونیستی به نمایش گذاشتند.
اسرائیل در شش ماه گذشته چهره واقعی خود را برای جهانیان به نمایش گذاشت/جنایت جدید چابهار و راسک با هدف تحت شعاع قرار دادن روز قدس انجام شد
1403/01/17 - 21:42
تاریخ و ساعت خبر:
191767
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - سیستان و بلوچستان، راهپیمایی باشکوه روز جهانی قدس در ۶۰ نقطه از پایتخت وحدت اسلامی استان سیستان و بلوچستان برگزار گردید.
مردم شیعه و سنی استان با توجه به اقدامات رژیم کودک‌کش صهیونیستی در غزه، حمله اسرائیل به ساختمان کنسولی جمهوری اسلامی در سوریه و جنایت خبیثانه ی گروهک وابسته به صهیونیست در جنوب استان، بیش از گذشته در این راهپیمایی حضور پیدا کردند ،، همه آمده‌اند تا خشم خود را از جنایات رژیم غاصب و حمایت از ملت مظلوم فلسطین به نمایش گذاشتند.
سردار احمد شفائی، فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در حاشیه راهپیمایی روز قدس در گفت‌وگو با خبرنگار زنان ضمن محکوم کردن جنایت گروهک تروریستی وابسته به رژیم غاصب اسرائیل در استان اظهار داشت: یکی از این اتفاقاتی که روز قدس را اهمیت ویژه می‌دهد مباحثی است که در غزه و فلسطین ماه‌های گذشته شاهدیم و به‌ نوعی چهره واقعی رژیم صهیونیستی در این بازده زمانی شش‌ماهه به نمایش گذاشته شد.
وی افزود: امت اسلام و همه آزادی‌خواهان عالم باید با حضور در روز قدس هم محکوم کنند این اعمال جنایت‌کار رژیم صهیونیستی را و هم انشا الله از ابزار و امکاناتی که در اختیارشان هست جهت محدود کردند این تلاش‌ها و اقدامات دشمن استفاده کنند.
شفائی عنوان کرد: حرکتی که روز گذشته در چابهار و راسک شاهد بودیم به دنبال همین مباحث است و قطعاً و یقیناً گروهک‌ها به انحای مختلف توسط سرویس‌های بیگانه از جمله سرویس صهیونیستی پشتیبانی و هدایت می‌شوند برای تحت الشاع قراردادن این روز عزیز و حضور پرشکوه مردم دست به جنایت جدید زدند.
فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: به فضل الهی و باهمت بلند مدافعان امنیت در جمهوری اسلامی و همراهی مردمان عزیز این جنایت در نطفه خفه شد.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
روز قدس ، تشییع پیکر شهدای جنوب سیستان و بلوچستان، راهپیمایی روز قدس ، چهره واقعی اسرائیل ، حمایت از غزه
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
سیستان و بلوچستان
V
آرشیو