بیانیه جامعه زنان گلستان در راستای سالگرد حاج قاسم:

مکتب سلیمانی برگرفته از مکتب فاطمی است/ بانوان گلستانی در انتخابات مقتدرانه و طوفانی ظاهر می شوند

بسیج جامعه زنان گلستان به مناسبت چهارمین سالگرد سیدالشهدای مقاومت حاج قاسم سلیمانی بیانیه ای صادر کرد و در این بیانیه گفت: مکتب شهید سلیمانی برگرفته از مکتب فاطمی است.
مکتب سلیمانی برگرفته از مکتب فاطمی است/ بانوان گلستانی در انتخابات مقتدرانه و طوفانی ظاهر می شوند
1402/10/14 - 11:05
تاریخ و ساعت خبر:
178534
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از گلستان، بسیج جامعه زنان گلستان به مناسبت روز زن و ولادت بزرگ بانوی دوعالم حضرت فاطمه زهرا(س) و چهارمین سالگرد شهید سلیمانی بیانیه‌ای صادر کرد که این بیانیه بدین شرح است.


باسمه تعالی 🌸🍃
✅بیانیه بسیج جامعه زنان سپاه نینوای گلستان به مناسبت هفته گرامیداشت مقام زن دی ماه ۱۴۰۲ ♦️امام خامنه‌ای(مد ظله العالی):
"عظمت فاطمه زهرا سلام الله را با هیچ انسانی جز اهل بیت و رسول الله نمی‌شود مقایسه کرد"در فرهنگ اصیل اسلامی ایرانی، نام زن و کلمه مقدس مادر همراه یاد و خاطر حضرت فاطمه زهرا سلام الله می‌باشد. بدون شک یکی از امتیازات مهم انقلاب اسلامی ایران به صحنه آمدن زنان و حضور آگاهانه و فعال آنان است.
زنان همواره به عنوان یک عامل مهم در پایداری و مانایی این انقلاب نقش خود را حفظ کرده و در تاریخ چهل و اندی ساله این نهضت با درسی که از مکتب سیده نساء اهل الجنة ،حضرت فاطمه زهرا سلام الله آموختند ثابت کردند که همچنان سرباز خط مقدم اند.
تحول فکری و روحی عمیق، ایجاد خودباوری ،هویت یابی بر مبنای دین اسلام، روحیه مقاومت و ایثارگری، شهادت طلبی و آرمان خواهی ،خانواده محوری ،ورود گسترده به عرصه‌های علمی و پژوهشی و کسب توفیقات روزافزون در آن، الگو دهی به زنان کشورهای مسلمان و سایر جوامع، بصیرت و آگاهی و همه و همه از دستاوردهای این انقلاب اسلامی برای زنان بوده که با تاسی از حضرت فاطمه زهرا سلام الله و حضرت زینب کبری سلام الله حاصل شده است. امسال که میلاد فرخنده بانوی بزرگ عالم حضرت صدیقه کبری سلام الله مصادف با سالروز شهادت سردار رشید اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی است، فرصتی است که بهتر و بیشتر بیندیشیم و بدانیم آنچه این دو مناسبت را به هم گره می‌زند بصیرت و آگاهی ،مقاومت و دفاع جانانه از ولایت تا پای جان است. مکتب سلیمانی برگرفته از مکتب فاطمی‌ست مکتبی که هزینه مقاومت در آن کمتر از هزینه سازش است .
ما بانوان بسیجی استان گلستان ،بر اساس مکتب فاطمی و فرمایش مقام معظم رهبری معتقدیم مادری مهم‌ترین نقش یک زن برای رشد خود و جامعه است و لذا باید قوانین و مقررات در جامعه در مسیر حمایت و پشتیبانی و تکریم نقش و جایگاه مادری بوده و به ویژه در رسانه‌های ارتباطی بیش از گذشته به آن پرداخته شود. نگاه و نقش اغواگرانه کشورهای غربی به مسئله زن برای استثمار بدون مخالفت از زنان صورت می‌گیرد و زنان ما باید با هوشیاری و آگاهی همچنان مسیر خود را با پیروی از وصایای گرانقدر معمار کبیر انقلاب ، حضرت امام خمینی(ره)و رهنمودهای مقام معظم رهبری ادامه دهند.
ما معتقدیم حجاب جزئی از ارزش‌های انسانی است که خداوند برای انسان قائل شده و یک فرصتی است برای زنان و دختران جامعه ما، نه یک مانع و مشکل و این گزاره از تجربه زنان موفق و محجبه که تعداد آنان نیز بیشمار است حاصل شده ، لذا قوانین و دستگاه‌های اجرایی و نظارتی ما باید به سویی حرکت کنند که این قانون الهی تمام و کمال در جامعه اجرا شده و همه بخشهابه وظایف خود در اجرای حکم الهی عفاف و حجاب عمل نمایند.
ما بانوان بسیجی استان گلستان با حمایت از زنان و کودکان مظلوم و بی‌دفاع غزه و فلسطین از همه نهادهای بین المللی میخواهیم که به وظایف ذاتی خود عمل نموده و از ادامه این نسل کشی و جنایات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی جلوگیری نمایند. امروز در غزه زن برای زندگی و آزادی با تمام توان می‌جنگد او در زیر بمباران‌های وحشیانه صهیونیست‌ها همچنان مادری می‌کند. وقتی سخن از مظلومیت غزه به میان می‌آید، شجاعت زنان و مادران فلسطینی را باید به نظاره نشست و بر آنان درود فرستاد.
در پایان اذعان می‌نماییم با توجه به انتخابات بسیار مهمی که در اسفند سال جاری در پیش رو داریم و با توجه به تاکید حضرت آقا در سخنرانی اخیرشان در جمع بانوان که تاوید فرمودند: هم در شناخت نامزدهای انتخاباتی هم در حضور در پای صندوق‌ها هم در داخل خانه هم در خارج خانه می‌توانید نقش ایفا کنید، لذا از همه بانوان استان تقاضا می‌کنیم بیش از همه ادوار گذشته ، درانتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی ،نقش آفرینی داشته و با امید به درگاه خداوند متعال انتخابات پرشوری را رقم زده و در سرنوشت میهن اسلامی سهیم باشیم.
والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته
بسیج جامعه زنان سپاه نینوای گلستان. دیماه

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
مکتب سلیمانی،مکتب فاطمی،انتخابات،حضور حداکثری،طوانی،بانوان گلستانی،خبرنگار سمیرا رجبی
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
تشکل های بانوان
V
آرشیو