دکتر ناصر عتباتی رئیس دادگستری استان آذربایجان غربی:

مادران و زنان ایرانی نماد ایثار و فداکاری هستند

مراسم گرامیداشت میلاد با سعادت دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و روز مادر و هفته زن با حضور دکتر ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی و جمعی از بانوان شاغل در دادگستری استان برگزار شد.
مادران و زنان ایرانی نماد ایثار و فداکاری هستند
1402/10/17 - 09:23
تاریخ و ساعت خبر:
178669
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - دکتر ناصر عتباتی رئیس کل و مسئول کانون بسیج حقوقدانان شهدای دادگستری آذربایجان غربی در این آیین با تبریک ولادت با سعادت بزرگ بانوی دوعالم حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، مولود فرخنده ای که فخر کائنات است و نیز ولادت امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران و همچنین گرامیداشت یاد و خاطره سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: مقام و جایگاه زن و مادر در کلام امام خمینی (ره) که فرموده اند مرد از دامن زن به معراج می رود کاملاً مشهود است.

عتباتی ادامه داد: تک تک مادران و زنان سرزمین ایران نماد ایثار و فداکاری هستند، مادران و زنانی که با دستان خود فرزندان و همسران خود را راهی جبهه های حق علیه باطل کردند و صبورانه تمام سختی ها را تحمل کردند تا کشور و انقلاب ما و آرمان های آن پا برجا بماند.
رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی افزود: حضور بانوانی چون شما در مجموعه دادگستری که در سنگر احقاق حق و اجرای عدالت تلاش می کنند و کار سخت قضایی را با عنصر حجب و حیاء تجمیع می کنند و فضای سالم ارزشی و اعتقادی را ایجاد می کنند مایه افتخار و خرسندی است و تک تک شما سفیران پاکی، معنویت و رفتارهای انسانی هستید.
عتباتی در پایان تاکید کرد: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در برهه ای از تاریخ زندگی می کنیم و شاهد آن هستیم که زن مسلمان، متعهد و آگاه به موضوعات زمان در جای جای این نظام نقش آفرینی می کند و این به برکت نگاه ارزشمند حضرت امام خمینی (ره) به جایگاه زن و تبیین این جایگاه از سوی مقام معظم رهبری است و الگوی بانوان ایران زمین سبک زندگی فاطمه زهرا (س) می باشد و از اینرو باید این جایگاه را قدر دانست.

راضیه پورحیدر مدیر مدرسه علمیه الزهراء ارومیه نیز در سخنان خود با اشاره به کرامت دخت نبی مکرم اسلام اظهار داشت: احیای بشریت به واسطه وجود مبارک حضرت زهرا (س) بود و نبی مکرم اسلام به برکت وجود ایشان همه فرهنگ های غلط را برچیدند.
پور حیدر ادامه داد: ما آنچنان که باید حضرت فاطمه را نشناخته‌ایم، بانویی که هم گذشته و هم حال و آینده را می دیدند، از این رو باید در شناخت معرفتی ایشان کوشید و سیره و روش زندگی این بانوی بزرگ را برای تمامی دختران این مرز و بوم و جهان شناساند.
در پایان این مراسم از ۱۵ نفر از بانوان نمونه شاغل در دادگستری با تقدیم لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد و به قید قرعه به ۵ نفر از بانوانی که نام فاطمه و القاب ایشان را داشتند جوایزی اهداء شد.

انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
مراسم، هفته زن، ولادت، آذربایجان غربی
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
تشکل های بانوان
V
آرشیو