به مناسبت روز پاسدار،

احمدی از نخستین بانوان پاسدار استان یزد: سپاه در هر مسئله ای که وارد شد، پیشرفت و آبادانی به دنبال داشت

بانو احمدی از نخستین بانوان شاغل در سپاه یزد با بیان اینکه سپاه در هر مسئله ای که وارد شد، پیشرفت و آبادانی به دنبال داشت، می گوید: « مردم جامعه ما وقتی از بیرون به سپاه پاسداران نگاه می کنند از این سربازان سبز پوش به عنوان قدیس یاد می کنند ، خواهشی که از همکارانم دارم این است که با رفتارتان سعی کنید این قداست را حفظ کنید.»
احمدی از نخستین بانوان پاسدار استان یزد: سپاه در هر مسئله ای که وارد شد، پیشرفت و آبادانی به دنبال داشت
1401/12/05 - 09:47
تاریخ و ساعت خبر:
145517
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - یزد: ای حسین! اگر میلاد تو را روز پاسدار می شناسیم، از آن روست که در فجر ولادت تو، انفجاری از عشق و ایمان و ایثار پدید می آید و سوره فجر در قرآن نیز سوره حسین شناخته می شود و از این راه، ریشه نهال اسلام، جان می گیرد.
مگر نه اینکه در میلاد تو، شهادت به دنیا می آید و شهادت، حیات جاودانه و پربار اسلام را طراوت می بخشد و بقای آن را تضمین می کند.
سوم شعبان، میلاد حسین(ع) است و روز پاسدار ، به همین مناسبت خبرنگار زنان نیوز در یزد به سراغ یکی از نخستین بانوان پاسدار این استانرفته و گفت وگویی صمیمی را با وی انجام داده است.
وی در ابتدای گفت وگو با بیان اینکه ضمن تبریک روز پاسدار به همه مردم ایران که همه آن ها پاسدار انقلاب هستند ، بنده نصرت احمدی متولد ۱۳۳۶ و مادر دو فرزند هستم.فروردین سال ۱۳۶۶ وارد نهاد مقدس سپاه شدم.تحصیلاتم در زمینه بهداشت و درمان بود و در بدو ورود در بخش‌ بهداری سپاه شروع به فعالیت کردم و در ادامه در بخش های مختلف سپاه فعالیتم را ادامه دادم، می گوید: با عنایت ویژه خداوند و آقا ابا عبدالله (ع) سعی کردم جزو اولین نفر ها و بهترین ها باشم. به همین مناسبت اولین خواهری بودم که در امور پرسنلی خواهران،بخش بازرسی،بخش نظارت و تایید صلاحیت ،بسیج دانشجویی،بسیج اساتید شروع به فعالیت کردم.

این پاسدار پیشکسوت در پاسخ به این سؤال که احساس شما از حضور در سپاه پاسداران چیست ؟ می گوید: به نظرم حضور در مجموعه سپاه یک شغل نیست ، یک عشق است.یک عنایت ویژه است که میتوانیم در این مکان به مردم خدمت کنیم.من زمان هایی که شیفت شب بودم و از خانواده ام دور بودم سرم را به سمت آسمان بالا می‌بردم و خداراشکر میکردم که عنایت کرده وکه من در این فضا نفس میکشم و در این محیط با اطمینان و امنیت کامل قدم میزنم.
خانم احمدی در ادامه صحبت هایش با اشاره به دشمنی آمریکا و برخی از کشورهای اروپایی و تحریم های ظالمانه علیه کشورمان و اقدام اخیر اتحادیه اروپا در تروریسم خواندن سپاه، معقتد است: « آمریکا دستش کوتاه است و چون نمی‌تواند با قدرت ما مقابله کند اینگونه عمل میکند.ما همیشه این تحریم ها را داشتیم حتی در زمان جنگ، برای تهیه ده متر سیم خاردار ما مجبور بودیم ده کشور را دور بزنیم. ما به هیچ عنوان نباید تحریم های آمریکا را جدی بگیریم و در مقابلش هیچگونه ضعفی نداریم.»
وی با تأکید بر اینکه درست است که این چند وقت سفره مردم کوچکتر شده اما این موضوع تقصیر انقلاب و سپاه نیست، تصریح می کند: سپاه در هر مسئله ای که وارد شده پیشرفت و آبادانی به دنبال داشته است. برای مثال توزیع و تزریق واکسن فلج اطفال و ریشه کن کردن این بیماری،راه سازی،ساختمان سازی و هر عرصه دیگری که سپاه ورود کرده کاملا موفق بوده و دشمنان ما از این قدرت میترسند و میخواهند جلوی پیشرفت ما را بگیرند که رسوایی های خودشان بر ملا نشود.
این بانوی بازنشسته سپاه پاسداران جنگ شناختی که دشمنان علیه جمهوری اسلامی ایران راه انداخته است را حاصل شکست های پیاپی آنها در عرصه های مختلفی چون جنگ مسلحانه، جنگ فرهنگی و تحریم ها می داند و می افزاید: « البته در زمینه مقابله با تحریم ها ، تلاش های دولت فعلی قابل تقدیر است ، دولت آقای رییسی از زیر ساخت ها شروع کرده است. در هر مسئله ای اگر بدون زیر ساخت پیش برویم مانند بنایی سست است که با کمترین لرزشی فرو میریزد.ما امیدواریم با محکم شدن زیر ساخت ها و حذف دلار از برنامه اقتصادی که توسط چند کشور انجام شده ، این تفنگ پوشالی آمریکا ارزشش را از دست میدهد و مشکلات اقتصادی کشور ما هم سر و سامان خواهد گرفت.»
خانم احمدی در پایان صحبت هایش مردم مخاطب قرار می دهد و می گوید: « مردم جامعه ما وقتی از بیرون به سپاه پاسداران نگاه می کنند از این سربازان سبز پوش به عنوان قدیس یاد می کنند ، خواهشی که از همکارانم دارم این است که با رفتارتان سعی کنید این قداست را حفظ کنید.»
گفت وگو: محمدی
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
میلاد امام حسین(ع)، روز پاسدار، بانوان پاسدار، نخستین پاسدار زن یزدی ، خدمات سپاه به مردم
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
گفتگو
V
آرشیو