یادداشت اختصاصی «زنان نیوز»؛

زن، زندگی، آوارگی

امیر عطاران، فعال و منتقد اجتماعی، مدرس دانشگاه طی یادداشتی نوشت: بشر غربی به نام آزادی آدمی را دچار آوارگی و بدبختی کرده و این پیامد دوری انسان از فطرت الهی است.
زن، زندگی، آوارگی
1403/06/26 - 13:03
تاریخ و ساعت خبر:
197978
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از البرز؛ ‌امیر عطاران، عضو شورای فرهنگ عمومی شهرستان فردیس، دبیر قرارگاه فرهنگی شهید بهشتی، منتقد و فعال اجتماعی طی یادداشتی نوشت: از زمانی که بشر از مسیرِ حقیقت دچار انحراف شد و مکاتب دینی و الهی را فراموش کرد، برای نجات و یا خوشبختی خود اسیر مکاتب انحرافی و دروغین شد؛ مکاتبی دست ساخته‌ای که انسان را به جای خدا و عقل را به جای دین قرار داد.

نودیسم از جمله همین مکاتب ساختگی است که آموزه‌ها وایدئولوژی‌هایش به علت فهم نادرست و شناخت غیر صحیح از انسان و خلقت، موجب چرکین شدن فطرت انسان شد و با ترویج باور‌های غلط، انسانیت و جامعه بشری را به مرداب نابودی کشاند.

هرچند برخی نودیسم را نوعی اعتراض سیاسی می‌دانند و فلسفه وجودی آن را منشعب از طبیعت گرایی قلمداد می‌کنند اما این مکتب را باید از پیامد‌های نامیمون لیبرالیسم دانست که به نام آزادی (برهنگی)، بشر را از فطرت الهی‌اش دور کرد و چه بسا نابود کرد.

مدعیان و پرچمداران نودیسم که برهنگی را نشانه تمدن می‌دانند توصیه می‌کنند که پدران و مادران باید برهنگی را از دوران کودکی به فرزندان خود بیاموزند. آن‌ها معتقدند که برهنگی موجب اعتماد به نفس می‌شود و بعد از گذراندن یک دوره برهنگی، عادی‌ترین و بی‌اهمیت تربن چیز برای انسان بدن او می‌شود و از بند خودنمایی و وابستگی به بدن ر‌ها می‌شود.

آن‌ها چنین فریاد می‌زنند که: « آی مردم رفتار شما در برخورد با بدنهایتان ظالمانه و غیر اخلاقی است و آن‌ها که با ما برهنگان مخالفند از تمدن بویی نبرده‌اند. » و همچنین ایدئولوژی رهبران نودیسم این است: « بگذارید ما برهنگان آزاد، انسان را از قفس لباس‌هایی که قرن هاست به تن کرده‌اند آزاد سازیم. »

این فلسفه (سفسطه)و انگاره‌های غلط و غیر انسانی باعث شده که بی‌اخلاقی و گناه و فساد برای آنان به یک امر طبیعی و عادی تبدیل شود و آنقدر در لجن‌زار کثافات دست و پا می‌زنند که حرمت گناه برایشان از بین می‌رود.

آری بشر غربی به نام آزادی آدمی را دچار آوارگی و بدبختی کرده و این پیامد دوری انسان از فطرت الهی است.

خبرنگار: الهه ملاحسینی

انتهای خبر/

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
زن، زندگی،آوارگی، بردگی، غرب
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
البرز
V
آرشیو