ما تا آخر ایستاده‌ایم؛

گلستانی‌ها در 22 بهمن تیر خلاصی را به رویاهای باطل دشمنان زدند

ملت غیور و شهیدپرور گلستان صبح امروز با حضور دشمن‌شکن و طوفانی خود در راهپیمایی 22 بهمن، تیر خلاصی را به رویاهای باطل جبهه استکبار زدند.
گلستانی‌ها در 22 بهمن تیر خلاصی را به رویاهای باطل دشمنان زدند
1402/11/22 - 12:44
تاریخ و ساعت خبر:
189974
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از گلستان، ملت ایران همواره ثابت کرده است که جانانه پای کار انقلاب اسلامی ایران بوده و هست و امروز با حضور دشمن‌شکن و بی‌نظیر خود در راهپیمایی 22 بهمن همچون تیری بر قلب دشمنان فرود آمدند و تمام نقشه‌های شوم آنان را نقش برآب کردند.
مردم گلستان همزمان با سراسر کشور در این روز بزرگ، درخشش استثنایی و معجزه‌آسایی داشتند این درحالی است که دشمنان تمام تلاش خود را کردند تا کسی در این روز به خیابان‌ها نیاید اما امروز شاهد حضور بی‌نظیر مردم در این راهپیمایی عظیم هستیم و حضور تک تک مردم، مهر خاموشی بر دهان جبهه استکبار زد.
مردم گلستان، امروز شکوه اقتدار و مقاومت ایران را برای جهانیان به نمایش گذاشتند و درحقیقت با حضورشان در راهپیمایی بزرگ 22 بهمن،تمام آرزوها و رویاهای دشمنان را دفن کردند.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار زنان نیوز گلستان گفت: ملت عزیز ایران در لحظه‌های حساس نشان دادند که در همه‌ی آزمون‌ها سربلند ند و حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن یک حضور مقدس است که باید قدر آن را دانست.
غلامرضا منتظری با تقدیر از حضور حداکثری مردم در راهپیمایی بزرگ 22 بهمن ابراز کرد: حضور مردم در راهپیمایی عظیم 22 بهمن تمام توطئه‌های دشمنان را نابود کرد مردم با این حضور دشمن‌شکن خود ثابت کردند که همواره پای مقام معظم رهبری و شهدا و امام شهدا ایستادند تا کور شود هرآنکس که نتواند دید.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان با تاکید بر اینکه حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن بسیار پرشور و دشمن شکن است در گفت‌وگو با خبرنگار زنان نیوز افزود: مردم گلستان در راهپیمایی بزرگ 22 بهمن حماسه‌ای عظیم را خلق کردند مردم نشان دادند که همواره پای نظام و انقلابشان ایستاده‌اند و ولایت دارند.
سیدرضا نظری خاطرنشان کرد: ما اکنون در آستانه دو انتخابات مهم در 11 اسفند ماه هستیم همانگونه که مردم امروز با حضور دشمن شکن خود در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کردند در انتخابات پیش‌رو نیز مقتدرانه حضور خواهند یافت.
وی اظهار کرد: مردم ما وظیفه سنگینی بر دوش دارند با انتخاب افراد اصلح پای صندوق‌های رای خواهند رفت و سرنوشت کشورشان را رقم می‌زنند.
مردم همیشه در صحنه انقلاب اسلامی امروز با سردادن شعارهای دشمنی با آمریکا افتخار است، ما ذوالفقار حیدریم فدائیان رهبریم، ملت ما بیدار است از آمریکا بیزار است، کودک‌کش صهیونیست نابودی تو قطعی است، پایان اسرائیل را فریاد زدند.
به گزارش زنان نیوز، دهه‌ی فجر انقلاب اسلامی تجلی اتحاد و همبستگی مردم با آرمان‌های امام و شهداست امروز اقتدار و سرافرازی ایرانیان در قاب دوربین‌ها به نمایش درآمد و این حضور طوفانی تیتر یک اخبار جهان قرار گرفت.
مرحبا به ملت همیشه در صحنه ایران که یکبار دیگر حماسه‌ای عظیم را خلق کردند آفرین به حماسه‌سازان این سرزمین که بار دیگر امید دشمنان را ذبح کرده و همچون کوهی استوار پشت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ولایت فقیه ایستادند.
امروز ندای حقیقت طلبان در فراسوی زمان به جهانیان مخابره شد دشمن تمام تلاشش را می‌کند تا این ثروت عظیم رزمایش و اقتدار ملی را از ما بگیرد ما امروز با تمام قوا به میدان آمدیم تا با حضور پرشور و باصلابتمان مهر خاموشی بر دهان جبهه استکبار بزنیم.

خبرنگار: سمیرا رجبی
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
گلستان، راهپیمایی 22 بهمن، حضور دشمن شکن
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
گلستان
V
آرشیو